Alla inlägg under januari 2008

Av bellay - 30 januari 2008 23:24

Bortgjooooooord.......
men fan vad kul de var...!



sova-fotbollsgym-lunch-media



Pratade med världens bästa anna nån timme förut..MISS HER!!

Av bellay - 29 januari 2008 00:31

NUUUUU


ska jag sova......!

PUSSPÅ


(värt att lyssna på:
mitt mobilsvar, mo ha ha)


Lillnea vet.....!

Nu ska jag stänga av datorn....


nu



jag måste........



eller ska jag se nått avsnitt av greys?

Njeeeee




Nghity

Av bellay - 29 januari 2008 00:27

 
AA's U-fodral är nu mittttttt.......


sen grabbens glasses kmr snart med.....8-)

-

Av bellay - 28 januari 2008 22:25

Jag vill dansa till denna låt på Primero med A.....






dra.....


Tack för ditt stöd Mikael....:)





NU ska jag duscha och sova så länge jag kan.. mhm, det ska jag!
Fan jönsson hade ju inte varit helt jävla fel.

döhej

Av bellay - 28 januari 2008 11:33

Paint no illusion, Try to click with whatcha got
Taste every potion cos if you like yerself a lot
Go let it out, Go let it in, Go let it out

Life is Precocious in a most peculiar way
Sister Psychosis don't got a lot to say
She Go let it out, She Go let it in, She Go let it out
She Go let it out, She Go let it in, She Go let it out

Is it any wonder why princes & kings
Are clowns that caper in their sawdust rings
And ordinary people that are like you and me
We're the keepers of their destiny

I'm going leaving this city, I'm goin drivin' outta town
You're comin' with me the right town
To Go let it out, Go let it in, Go let it out
To Go let it out, Go let it in, Go let it out

Is it any wonder why princes & kings
Are clowns that caper in their sawdust rings
Cos ordinary people that are like you and me
We're the builders of their destiny

So Go let it out - Go Let it in
Go let it out - don't let it in
Go let it out - Go let it in
Go let it out - don't let it - don't let it in

Av bellay - 27 januari 2008 22:52



Jag har sko-ångest.......har letat efter nya skor, letat o letat....
och inte hittat några jag riktigt vill ha.....
MEN.. dessa! I waaaaant!

Vagabond.....måste leta imorgn på stan efter dessa!
om de nu kommit ut till affär dvs :)

Godnatttttttttttt

Av bellay - 27 januari 2008 21:41

Jäjä.. helgen är över & jag har itne gjort ett pip.....
eller jo juste! JOBBAT!
Men vad gör man inte för lite slantar!

Jobbat idag o sen drog jag o kikade på hsk inne på nordic..
Sen blev det max med Mikaela o Hannah, mina nya vänner ;) haha...(internt)

Imorgon skola, sen in till stan, ska käka med P.. trevligt!
sen vettefan vad det blir, ingen har ringt om ngn match satt kanske ska på hockeyn istället?!!! Ne isof ska jag kika på herrarna istället, martin:) haha.

FÖRRESTEN!
fick världens finaste halsduk idag!! Har tittat på den på indiska i tusen år, men den har inte varit i min prisklass, har inte känt att jag orkat slösa pengar på den...... men nu jävlar vart den billig! 0:- HEHE.....


NU ska jag duscha sen sooooooooova!

HHa ett bra liv så hörs vi!
Pusspå

Av bellay - 25 januari 2008 14:01

Mmh..

blir nog inne på birsta idag istället......!







hej

Ovido - Quiz & Flashcards