Alla inlägg under mars 2008

Av bellay - 31 mars 2008 17:33

gaaaaaaaaaaaah.
hade körlektion idag... med en ny körlärare. Arne är bäst, denna lilla filur....huaaa. Jag kommer snart med ett citat jag sa om henne, kmr inte ihåg det i denna stund. Lillnea vet dock:P

Meeen dagen slutade bra ändå. Vi var duktiga o satt på körskolan o pluggade teori.. jag ska göra klart C fasen är det tänkt idag.. buuuut.. tar det nog imorgon ;) eftersom B vart klar för nån timma sen. haha.... Bokat halkbana idag iaf!




NU ska jag äta.. hungrig som en gnu! senare blir det glo hockeyyyy

Av bellay - 30 mars 2008 14:12

Imorgon är det skola igen... jahaja. Jag varken orkar eller vill..
Äh..ikväll är det fullt hus här, vänner kommer o ska äta middag sen ska vi se hockeyn :) treeeeevvligt.....


jahaaja..








 





Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still
för alla oss som aldrig vet vad vi vill
Det finns en sång och en dröm
om en lycka så öm
för oss som alltid ska till
att fånga en fjäril

Av bellay - 28 mars 2008 17:47

Värmecupen, Allstar-lagen 2008

Herrar
MV: Stefan Magnusson (Sund IF)
B: Patrik Andersson (Lucksta IF), Johan Bergman (Stöde IF), Anton Norrman (Sidsjö-Böle IF), Andreas Olsson (Alnö IF)
MF: Kim Eriksson (Kubikenborgs IF), Johan Sjölén (Stöde IF), Sebastian Westling (Stöde IF)
FW: Robert Johansson (Lucksta IF), Christian Mattsson (Stöde IF), Alejandro Neyra (Sidsjö-Böle IF)

Damer
MV: Johanna Ström (Sund IF)
B: B Sandra Ernholm (Heffnersklubbans BK), Johanna Högberg (Sund IF), Amanda Norin (Sundsvall FK), Linda Åhlund (IFK Timrå)
MF: Terese Johansson (Sund IF), Matilda Åström (Sund IF), Isabella Öberg (IFK Timrå)
FW: Julia Hennström (Heffnersklubbans BK), Matilda Johansson (Sund IF), Maria Vestberg (Sund IF)




HAHAHAHAHA!!!
jag spelade... 2 matcher? 2 o en halv?

Av bellay - 28 mars 2008 14:32


back! from this plaaaaaaace......


jaaaaaamen......Jag är hemma. Jag har nyheter. Jag har skandaler. Jag har rykten. Jag har sanningar. MEN.........



det måste förtjänas för att få höras...



Ikväll blir det hockey, Timrå IK - HV71.
see ya there or be queer

Av bellay - 24 mars 2008 08:54

mmmhm....Till fjälls/stugan/klövsjö/vemdalen
ska åka sönder snowboarden (lr så gör pappa det när han ska låna den o prova åka.....)

vet inte när jag kommer hem, det återstår att se.


HADE! :)

Av bellay - 23 mars 2008 23:11

det var sjukt sjukt sjuuuuuuuuuukt roligt igår.. ifrån förfesten till kebabcity. Var på stads, drack champagne med jordgubbar o hade det sjukt bra.


Nu ska jag sova.. imorgon åker jag till fjälls! :-)

Av bellay - 22 mars 2008 11:30



.....Nu ska jag snart till stan o glassa lite.. sen blir det till anna o vad som sker efter det vet man aldrig!


Ses i vimlet ikväll......

Av bellay - 21 mars 2008 16:27

TACK  GUMMAN!

Ovido - Quiz & Flashcards