Alla inlägg under oktober 2007

Av bellay - 30 oktober 2007 20:11

jarduu


Imorgon ska jag till birsta med sara o jennifer :) sen middag hos jennifer o efter det vet man aldrig vart man finner oss! haha..

Förresten!
Fredag-sönd återfinns jag i gävle, det kommer bli great..shoppinggggg..


nu återfinns jag vid datorn, som vanligt

hej

Av bellay - 30 oktober 2007 12:54

Av bellay - 30 oktober 2007 12:43

Tisdag, lov, har inget att göra

=det är så skönt!


blev ingen oslo för mig.. kanske var lika bra, vad vet jag!

Igår vart det downtown med min bästavän sen 7:an daniel, samt jonas o johanna.. Jag vann! inte! sen blev det max..haha.. fast iofs jag käkade "bara" glass..


och sen så har jag inte tränat sen fredags....FÖR JAG HAR BLIVIT FÖRKYLD! tänkte dra ut o springa men, det går ju inte!! bara jag kliver utanför dörren så rinner snoret ner till knäna, det är ju extremt trevligt..döh

Lägger en tanke till er söta!

Av bellay - 29 oktober 2007 15:16




SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!

jo

Av bellay - 29 oktober 2007 13:35









sanning


GUD vad tråkigt jag har..rädda mig någon!
baah.. tar en dusch nu iaf.
HEJ

Av bellay - 29 oktober 2007 13:19

You and me
We used to be together
Everyday together always
I really feel
Like I'm losing my best friend
I can't believe
This could be the end

It looks as though you're letting go
And if it's real
Well I don't want to know

Don't speak
I know what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

Our memories
They can be inviting
Sometimes

As we die, both you and I
With my head in my hands
I start to cry

Don't speak
I know just what you're saying
So please stop explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts

It's all ending
Let's stop pretending who we are

Av bellay - 29 oktober 2007 11:17

Jag har gått och blivit döförkyld
vad kul.....bra tajming bara för att det är lov då 8-)


Även att laj och sill åker till götet idag, fyfan vad gööött
haha..

NU ska jag kika heroeeees.......

Ovido - Quiz & Flashcards