Alla inlägg under december 2007

Av bellay - 31 december 2007 00:12

Saknar Anna Alvåg! Fel o inte vara i Norge.....eller..fel att jag inte är i Norge!

Av bellay - 30 december 2007 23:37

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej nu tar vi och skiter i det här....

Vemdalen bojkottar jag.. och hela jävla nyår!


....dra åt skogen så ses vi nästa år! (höhö)



.

Av bellay - 30 december 2007 22:45

Av bellay - 30 december 2007 22:42









dra åt helvete vad less jag blir

Av bellay - 30 december 2007 12:43

gaaaaaaaah...


vafaaaaaaaaan.........




kul.

...

Av bellay - 30 december 2007 12:38

Oh darling can't you see, I'm crying oh I'm crying hard
You stole my heart I know, please let's move back to start
I want you how I need you, I'm begging on my bended knees
but I'm writing butter and life is not romantic

Av bellay - 28 december 2007 17:19

Lisa säger:

eller så drar man till frankrike och bor på lyxhotell på nyår

bella säger:

njaa.. jag har ingen lust, har ju tackat nej åt att åka nånstans ju

bella säger:

haha

bella säger:

annars så

Lisa säger:

haha jaså jaså

Lisa säger:

Har du tackat nej till ALLT!?

bella säger:

ALLT?!!! allt som inte är i sundsvall/timrå/ljustorp ja

bella säger:

haha

Lisa säger:

hahahaha

Lisa säger:

okej okej

Lisa säger:

men du ser du raketer på nyår? raketer är ju kiiing

bella säger:

haha va?

bella säger:

om jag ser rakteter på nyår?

bella säger:

hahaha

Lisa säger:

haha JA

Lisa säger:

fireworks du vet

Linnea säger:

Köp raketer vettja!

bella säger:

haha det är ju inget nyår utan raketer`??!!

Lisa säger:

hahaha mmm

Lisa säger:

men hur ska man ta sig till dig då om det blir där?

bella säger:

springa?

Linnea säger:

hahaha

bella säger:

elle...

Lisa säger:

haha mm det är ju bra

bella säger:

typ ta sparken?

Linnea säger:

hahahaha

bella säger:

linnea kan ju ta moppen iaf

Lisa säger:

haha men vafan bella jag försöker vara seriös här

Linnea säger:

hahahaha

Linnea säger:

Ja Lisa, eller du kan få låna den!

bella säger:

ahahahhahahaha

Lisa säger:

jag kör inte moppe tack

bella säger:

lisa på moped....

Linnea säger:

hahaha

Lisa säger:

men evelina och emilia på ryggen då?

bella säger:

ser ni det HAHAHAHHA

bella säger:

framför er?

bella säger:

hahahahha

Linnea säger:

HAHAHA

Linnea säger:

vilken underbar syn

Lisa säger:

hahaha eraaaa jävlar

Linnea säger:

3 pers på moppe i 15 minus grader på väg till ljustorp! yeah bring it on!

Lisa säger:

tyyyst

Av bellay - 28 december 2007 00:09

Jag är sjukt peppad för nyår (inte)..men frågan är ändå, vart ska den spenderas?
Fjällen? Hemma? Sundsvall? OSLO?
Så sjukt opeppad som jag är nu lutar det åt jag och en Dom Pérignon i soffan hemma. Det lät såååååå jävla bra!

Nä. Men erbjudanden om diverse saker har kommit fram, Neej tack..Jag vill ha något riktigt jävla kul eller något riktigt MYS. typ..hemma.


äh....I'll be back om frågan!

Nu ska jag sova..ska klippa mig kl12 imorgon, inte kooort, nejnej. Just fix..

Hööörz!

Ovido - Quiz & Flashcards