Alla inlägg under november 2007

Av bellay - 30 november 2007 23:34


denna koola kille som jag hittade på youcatwalk sthlm får avsluta min fredagskväll...(snygg klädstil iaf)

T ringde nyss.. "jag har nyss knäckt en 3 liters vin med pontus och vi sitter o lyssnar på lena philipsson. Och nej som du vet - jag är inte bög"


ytterst
lite

Imorgon:
match vid kl 13..hurvida den matchen går lär väl spegla min dag därefter.. (that's just the way I am..) Men..jaja, ska iaf vara med T senare, han står ut med mig.. haha...

GOD NATT !


Jag saknar dig så otroligt mycket att hjärtat nästan brister.......ett mindre självförvållat faktum jag insåg idag....men det värsta är att jag inget kan göra..för det är du som måste inse verkligheten..den orubbliga,hemska verkligheten..

Av bellay - 30 november 2007 20:48

Denna man, Daniel Karlsson..är inget idol-material, han är så mycket mer.....lyssna och njut...




(Kishti var inte den enda som började gråta..)

Av bellay - 30 november 2007 19:28

Vi är psykiskt instabila..men vi har iallafall kul under tiden vi är det......!

Av bellay - 30 november 2007 19:23

Av bellay - 30 november 2007 09:03

igår tog jag med Hannah på träningen och tränaren verkar tycka det gick bra, så han föreslog påskrivning för IFK Timrå. Och inte verkar hon misstycka ;-) det var ju roligt!

Nu sitter jag på median, Sten är inte här..hade försovigt sig antar jag.. Dåligt dedär..:P

Aja sen blir det stan med anna o hannah :)



NU ska jag gå och PUSSA BELLE! :D

Av bellay - 29 november 2007 17:45

Igårkväll var jag på deejt....
fik på innergården,julmys,sång och bio...mhmm!



Nu blir det hockeyn med Hannah, sen träning 20:30-22.. kul tid jaaa absolut!


I'll be back

Av bellay - 28 november 2007 13:38

Av bellay - 27 november 2007 23:44

Sitter hos sillen nu.. varsin bärbar dator framför TV'n..snacka om 2007 alltså....
Lirar poker på facebook, går förövrigt skit, haha..



JAAAMEN JUSSSTTEEEE!!
Har fått mejl av nån winnerbäck hemsida och har fått reda på att han ska på sommarturné 2008 och den 3 augusti är han i sundsvalll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!



HAPPPY



nu ska jag spöa skiten ur lillnea!


naaattti

Ovido - Quiz & Flashcards