Alla inlägg under juli 2008

Av bellay - 21 juli 2008 16:58

Sitter på jobbet.. slutar om 2 min.




Var i sthlm i helgen, det var så jävla häääärligt.....shoppat sönder iaf :)


hur gött som helst.









näää nu ska vi ta tag i detta..


naaat

Av bellay - 15 juli 2008 18:41






"I think of myself as a sensitive intelligent human being, but with the soul of a clown, that always forces me to blow it at the most crucial moment"





 - Jim Morrison

Av bellay - 11 juli 2008 08:09

Rädd pojke säger: Hej Maria. Vad har miljöpartiet för program om hedersvåld? då jag sälvj håller mig gömd för min familj hotat mig till livet p.g av min läggning.
Maria Wetterstrand säger: Det ska finnas platser dit kvinnor kan vända sig för att få hjälp i din situation. Det är enormt viktigt att sådan verksamhet ger möjlighet att vara anonym och staten ska erbjuda hjälp med ändrade identitetshandlingar så att eftersökningar från förföljare försvåras. Kunskapen om hedersrelaterat våld behöver också öka inom rättsväsendet.





Wetterstrand har gjort det igen.

ha-ha-ha

Av bellay - 10 juli 2008 17:55

Gud vad underbart, det är fredag imorgon.. Veckan har gått asfort och det tackar jag för! Övrigt är det klockrent (not), solen skiner (not), det är asvarmt (not) och jag mår som en tupp! (not)


Men iallafall så sitter jag ute på altan och trotsar sönder vädret. Jag vill att det ska vara sol och varmt...men det är helt okej att det inte är det vardagar mellan 7-17. Men annars, haha.....


Nästa helg ska jag hänga i huvudstaden, jag ska shoppa!! om jag hittar något smaskigt dvs.


Annars är läget lugnt.(not)





Ska lägga mig i sängen nu..haha..godnatt iaf!

Av bellay - 8 juli 2008 13:38

"Politisk skicklighet är att förutsäga vad som kommer att hända imorgon, nästa vecka, nästa månad och nästa år. Och efteråt förklara varför det inte inträffade."

Winston Churchill

Där har ni bevisat det mesta.

Av bellay - 4 juli 2008 15:24

Haha!




Sitter på jobbet, slutar kl 18:00.........hihi fick beröm förut, kopplade över till Biggan på Tholboxsupporten o sen efter ett tag kom hon till mig o sa att han hade sagt:

"Vilken trevlig sommarjobbare alltså! Väldigt ambitiös, henne ska ni vara rädd om"




hahahaha....... och det var en jädra stockholmare jag hade pratat med o!










jaja. nu blir det pepp svara pepp sova pepp jobbbaaa......sen GATUFESTEEEEEEEN.....


ses i vimlet!

Av bellay - 2 juli 2008 13:27

sitter på jobbet. såklart. trodde ni ngt annat? nej.


hehe.

Jag fick skäll nyss..lite roligt! Återförsäljarna är allt bra roliga. Men men, strider det mot policyn så kan vi ej något göra!

Ikväll blir det en sväng förbi GFtälten igen, hoppas få se hela Havator sjunga karaoke....


haj haj

Av bellay - 1 juli 2008 08:47

hehe. goddaaagens!

längesen.....!



Sitter på jobbet, slog precis igång callguiden o så snart klockan slår 09:00 börjar telefonen ringa. Hoppas ni alla har ett gött sommar(lov), för det planerar jag på att ha. Trots att jag jobbar varje vardag fram till september har jag mycket planerat som jag ska hinna med. Först på listan står nu Gatufesten, jag är döpeppad. Satt igår med andre, alex o jens i daltons tältet efter jobbet. Peppp peppp..sen körde man den långa vägen hem! Vad som står mer på min lista är ANNA.NORGE.OSLO.LILLESTRÖM Sen så står det: PERSONALFEST. haha, jag jobbar med sjukt underbara människor. Jag njuter av livet i all hast, hoppas ni gör det med. Jag oroar mig såklart för mycket, men försöker att inte tänka på det..Sen back in school pratades det om Göteborg? men vad vet man. Jag ska till el stockholmo i sommar iaf.


Nu slår klockan snart 9 så jag säger hej o vi ses när vi ses.......!

Ovido - Quiz & Flashcards