Alla inlägg under september 2007

Av bellay - 30 september 2007 18:40

mmhm..

Sitter och väntar på bäckan! vi ska sussa lite o snacka skit..
Han ska också bedöma mammas nya audi.. haha..:) (jag har inte sagt att vi har bytt upp oss)




tänk vad fel man kan ha om människor

Av bellay - 30 september 2007 16:15



Av bellay - 30 september 2007 12:00

Jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjort under denna helg.
E-K, sara, niclas, sofie och bäck vet vad jag menar

Jag har aldrig heller känt mig så otroligt hjälplös

fyfan säger jag bara..........











aaaaahgsjh

-

Av bellay - 28 september 2007 11:38

gooodmorgon!

Här sitter jag med min frukost:
*Oboy
*En banan
*200gram mjölkchoklad med daim (vinst sen hockeyn igår)

hEhE!
Funderar på att käka mackor också.. men ne ska nog ta lite glass istället 8-)

Favorit författare: Louise Rennison!

Snart tänkte jag kliva in i duschen o dö lite..men först ska jag dra iväg ett sms till anea och fråga vad hon tycker om lasses nya!

pusskramsynspåSTAN!

-

Av bellay - 28 september 2007 00:14

First, love yourself, then - you can love someone else


...
här sitter jag och baddar såren med salt, det går åt helvete med allt







godnatt

-

Av bellay - 27 september 2007 23:16

Christmas Temporary Sales Associates - London

We are looking for, Christmas temporary full time and part time sales associates to become part of the Urban Outfitters team in our 3 London Stores. Duties range from customer service, stock replenishment and general store display. Retail and fashion experience is valued, but school of life experience is noted too. The main objective of this role is to represent the company and support the store by contributing to the overall VIBE philosophy. Please e-mail your CV in the "apply for this position" subject line.

Location - London

Apply for this position

Why not? haha.. urban outfitters i london.. jaru, skulle inte tacka nej!

Idag har varit en bra dag! Fotbollsgym, sen hade vi muntligt på svenskan, gick ju..bra! Sen jeopardy på religionen.. det var kul. (hur det gick berättar jag inte..lr hur sillen?)

Sen efter skolan svulla med pappa och malin.
inge bra facit denna vecka jag heller:
tisdag: Pizza med anna
onsdag: kebabtallrik med lisa
idag: sallad!
bra bella!.. inte!

Och imorgon lär det ju bli svull också, eller hur sara? haha..

Första hemmamatchen för Timrå IK idag också, där satt man och njöt över att dom vann..fast mer än så vare ju icke..!

Bäckström är saknad!!!!

Imorgon är ju jag ledig, blir staden med E-K, sen träning på kvällen och därefter svull med saran!

PUSSKRAMVISESPÅSTAN!
Abso-fucking-lutely!
ps..(sofie är bäst..)ds
ps2..JAG SKA BLI MOSTER!!!!!ds2

Av bellay - 26 september 2007 22:25


http://www.youtube.com/watch?v=b89bAegO5ew
våren 1992..på Rockkarusellen i Linköping

http://youtube.com/watch?v=OSTJzJWdwDw
sommaren 2007..på Peace and love


(L)

22 nov i globen...

Av bellay - 26 september 2007 17:20

1. Farväl Jupiter
2. Jag har väntat på ett regn
3. Innan mörkret faller
4. Om du lämnade mig nu
5. En tätort på en slätt
6. Om det blåser genom hallen
7. Min helande tröst
8. Jag fattar ingenting
9. Vad är det som bekymrar Sara Wehn
10. Kom hem nu
11. Gå på vatten
12. Tidvis

ekar i mina hörlurar......!


men nu ska jag iväg och kika på fotboll med tjejerna!
GIF-IFK Norrköping

Ovido - Quiz & Flashcards