Alla inlägg den 19 mars 2008

Av bellay - 19 mars 2008 18:10

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv

- Städare- Turistinformatör- hos Timrå IK- Lager

Fyra filmer jag kan se om och om igen

- Goal 1&2 - Grease2- Dirty dancing 1-

Fyra städer jag har bott i- Bor inte i en stad.. o har aldrig gjort ;)
TIMRÅ/åsäng/skogen/landet

Fyra tv-serier jag gärna ser-

 O.C- Heroes- OTH- GG

Fyra ställen jag vill åka till-

 USA (till fel anledning egentligen)- Oslo (vill se hur min bästa vän har det där)- Australien- ITALIEN

Fyra webbsidor jag besöker dagligen

- facebook.com- andras bloggar- ifktimra.com- aftonbladet.se 

Fyra favoriträtter

- Spagetti o köttfärssås- Grillat på sommarn!- Pizza- Nuggets från max, haha

Fyra ställen där jag trivs

- Fotbollsplan- Hemma- Fjällstugan- Ljustooorp

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna

- Dom- som- vill- o orkar

Ovido - Quiz & Flashcards