Alla inlägg under mars 2008

Av bellay - 13 mars 2008 20:36

Idag har dagen spenderats i vemdalen....

jag kan inte annat säga än: DET VAR SJUKT KUL!


sjukt sjukt sjuuuukt roligt.....


men.

jag har så j-ä-v-l-a ont i halsen, det är så jävla illa.


"Jaa, jag kommer inte idag på träningen"
-Nejdu, jag hör det.....

ha ha. Bossecoach hörde att min hals mår inte så skitbra:)



NU ska jag lägga mig o dega sönder.........
DET ÄR HELG FÖR ÖVRIGT!!!!
tackhej

Av bellay - 12 mars 2008 16:12

Vad ska man säääga.......

Timrå IK vann iaf mot modo, helt sjukt bra...seeen våran match då, ja.. 1-1..blev de. Mitt knä fick stryk, skönt.. noooot

Imorgon blir det vemdalen med skolan, sjukt bra. Tänkte stanna i stugan efter o vara där i helgen, men vi har ju cup satt..wont work.

FÖRRESTEN.

anna är bäzt


o idag mår jag inte skitbra!

Av bellay - 11 mars 2008 18:24

hej hallå



jag är T.R.Ö.T.T



ooo nu ska jag snart iväg på samling.. jag kmr nog somna tror jag!

meen what to do,
vi vann igår förresten, 5-1, mot... ööh vänta jaaa Indal!


neej klart jag inte kommer somna, fan. det går ju icket ;)
Lirar ju mot menslucksta ikväll.. kmr bli greeejht! (vi har halva laget som jobbar på hockeyn dock, men det fixar sigg!!!1


10 dagar kvar:)



pusspepp !!!!!!

.

Av bellay - 10 mars 2008 21:52






Vi två hör hemma
i ett rum med inga andra

Av bellay - 9 mars 2008 20:11

lillbella på Olearys..det går väl inte:O

Haha, jaa vad gör man........snyggastebilden också..hehe..noooot..Men sånt är livet......!

Återkommer med en grubbling.........in 5

Av bellay - 9 mars 2008 17:51

Sitter i Katarinastugan uppe i backarna vid Klövsjö

i Vemdalsbackarna, precis innan vi åkte ner till anorak

Gammälsklings brädan!

Bästa vännen sen 7an Danne och jaag

 Jaaaaaaa där har ni lite bilder!

Nuu är lovet slut... what to do! Sjukt bra lov har det varit iaf. Massa saker som hänt, good and bad. Men det har rockat sööönder.

Jag orkar inte skriva nåmer. Men det kommer upp en vacker bild om en liten stund från igårkväll... heheee

over and out

Av bellay - 5 mars 2008 22:13

Öööh ja, nu är jag hemma..det har varit SJUKT roligt iallafall.
Skulle fan ha velat stanna, men med tanke på hockey imorgon o sen kent på lördag så funkar det ju inte.. blev lite mer ångest när jag hörde vilka som skulle dit nu. FAN..
haha.........meeeeeeeen..what to do?

Palla inte lägga upp fler bilder right now, det kommer.....också lite vad jag sysslat med over there!
nu däremot ska jag lägga mig o glo senaste oth 8-)

Stugan and cars oosså en traktor ;)

Av bellay - 2 mars 2008 11:13

Jag la mig o vilade lite...-06


Nu ska jag :
-duscha

-äta frukost

-packa

-äta lite till

o sen åker vi....till Vemdalen/klövsjöö

cyaa there!

Förövrigt var det askul igår :)

Får se när jag kommer hem, onsdag eller fredag..beror på..
ska lära pappa o Tomas att åka snowboard, önska mig lycka till....


HAVE IT GREEEAT!
pUss kram
ps..Lillnea o Laj, ladda inför KENT. vi hörs under resans gång. ds

ps2. sara.. stå upp som en riktig man ;)ds2


everybody else:
KEEP ME UPDATED

Ovido - Quiz & Flashcards