Alla inlägg den 8 november 2007

Av bellay - 8 november 2007 22:54

"Det går inte att vara en upplyst, intelligent, engagerad människa utan att samtidigt vara djupt förtvivlad. Det går inte"

Isabella Öberg i ett nötskal kära vänner..



Kom hem från träning för en stund sen.. eller ja, en halvtimme sen typ. Och det gick bra! Tack hej vad glad jag är att det går bra för en gångs skull, var ungefär hundra år sedan. Men skitsamma, nu ska man istället förbereda sig att något går utför, eftersom det gick uppåt nu.

"Ja 'ä inte bitter...."


men tror jag ska sussa nu, är ju inte ledig på fredagar längre. TÄRT....
Puss på tån

jio

Av bellay - 8 november 2007 19:35


och albumet music for the morning after


Av bellay - 8 november 2007 18:34


Linnea (se bild) är en samhällskritiker som gillar att ta sig en uppfriskande löptur eller styrketräna (med bella såklart) samt att lyssna på bra musik, cardigans,coldplay o the killers är ett exempel.
Hon har på sig en tröja ifrån: ingen aning, hon köpte den i gbg iaf
byxor ifrån: JC hihi
skor ifrån: scorett (bella var med när hon köpte dem)
halsfilt(som boysen kallardet): ?

 
Isabella (se bilden ovan) är en lat samhällsvetare som gillar att sport och att träna, gärna fotboll, löpning eller styrke. Hon gillar också att lyssna på musik, då de gärna ska ha djupa texter, eller en låt man kan gå lös på.
hon har på sig:
jeans: monki
kofta: ?
linne: h&m
jacka: fjällräven
skor: ifrån h&m (osynliga)

 
en sebbe och jocke..klassisar mohaha




 
mhmm!

Av bellay - 8 november 2007 17:55



kära vänner.. Jag har gått och blivit en dålig bloggare, jag som förut uppdaterade ungefär...tuuuuuusen ggr per dag, det har blivit till runt 1-2 ggr. Och när det väl händer står det bara skit! Haha, jag har ingen inspiration längre, illa illa...

Senare kommer jag lägga upp lite dagens outfits, mohahaha...

nu ska jag fortsätta njuta av mando diaos nya album..mums

Ovido - Quiz & Flashcards