Alla inlägg den 17 november 2007

Av bellay - 17 november 2007 23:49

sverige förlorade......timrå förlorade......

vart är världen påväg?
dåligdag?

ääääääääääh svaret är enkelt:
spanien är ett bättre lag,
färjestad var bättre än timrå idag.


var med bäckström på bio ikväll..haha..saw 4! se den!

daha

Av bellay - 17 november 2007 18:06

Ska de 3 musketörerna dra o se saw 4?
- mycket möjligt!
- det hoppas jag!
- så länge lisas mage håller!

haha


mhmmmmmmmmm haha jag är inte allergisk mot något alls, inte mjölk eller nåt..inte varit det i hela mitt 17,5åriga liv! men vetnivad! Jag är nog allergisk mot vårt nya tvättmedel........ hahahahaha.................!
illaillaillaillaillaaa

fixnu

Av bellay - 17 november 2007 15:45



Haft träning.. gick väl som det gick, haha....ajaaaa
nu ska jag duscha i ex antal timmar......sköntde!




mohaha.. I've got the power BACK..

Av bellay - 17 november 2007 11:45

frukooooost, sen blir det ncc-hallen o kicka lite boll i 2 timmar!


jääääää


haha...

Ovido - Quiz & Flashcards