Alla inlägg den 12 november 2007

Av bellay - 12 november 2007 21:50

Fyfan vad sämst jag är! hahahahah.......
Träningen började tydligen 19:30, inte 20:30 som jag trodde..Men som tur var bestämde E-K och jag att vara där "lite tidigare" som vi trodde..var där vid 20:10.. Bra idiotbella!

Haha.. komisk tjej!


-
JAG BRYR MIG INTE! 8-)
och nu är det duschen som gäller!

JES

Av bellay - 12 november 2007 19:45

Haha.. insåg en sak idag
Stockholm 21-23
LARS WINNERBÄCK NÄSTA TORSDAG 22/11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


faaaaaaaattaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?!!!!!!!!!!!



Helt sjukt


Nu ska jag dra på träning, E-K kommer och hämtar mig strax :-)

Av bellay - 12 november 2007 09:28

Sitter nu på skolan och ska försöka skriva klar filosofin.. eller ja, jag är klar, men det är så dåligt så jag vill inte lämna in det. Så nu blir det lite finputsning på det hela..!

Idag åker mamma till västerås också och är borta till onsdag kväll, lite illa eftersom hon varit i stockholm hela helgen.. Men hon ska iaf träffa Reinfeldt och jag hoppas att hon gör som jag säger.. (Ge han en fel jävla spark i arslet..så han vaknar) Men det är bara snack.. iaf från hennes sida, jag skulle aldrig banga! Hon träffade Mona Sahlin i helgen också.... hon har träffat henne förut, så ja..faktum är att jag är mer intresserad hur R beter sig.... Världens charmgris för att verka bra utåt, eller är han det svin han ser ut att vara? (och är innerst inne, man kan inte vara annat när man är ledare till moderaterna)


Abso-fucking-lutely.. Nu blir det skitfilosofi!




HEJ

Ovido - Quiz & Flashcards