Alla inlägg den 11 november 2007

Av bellay - 11 november 2007 19:58

Jag saknar sommaren.....2007

Tänk att det var inte så svårt att heja trots allt...


?!  SMS terror igårkväll,visar de som jag inte behöver censurera
"Tja bruden, måste säga, lite oväntat, jag saknar fan dig! Haha, gör du då? Puss"
"Ät frukost med mig imorgon;-) Puss"
"Hur kommer du till ljustorp då sötnos? Puss"
"Chillar. Ring mig när dom stänger;) Puss"
"Tja partygirl;) har ni kommit ner än? Har helt slut på pengar nu. Call me girl :-*"
"Ciao Bella;) hoppas du är ute. Och när tänkte du ringa då? Pussa"
"Haha, självklart.. Full rulle, baileys, absolut päron, cider.. You name it.. Kul då? Mitt ex är som tur var inte här..."
"Jaha, nice! Synd att du skulle ut då, annars hade jag kommit och hälsat på :-d"
 



Nu ska jag slita ut mig........ med filosofi.
Sartre och Nietzsche....

Av bellay - 11 november 2007 04:31

Ja, vad säger man..

man kan var nykter på både stadshuset och O'learys och samtidigt ha jävligt kul.
-där har ni Isabella Öberg i ett nötskal (igen)



nu blir det sköööööööööna sängen!

Ovido - Quiz & Flashcards