Alla inlägg den 15 februari 2008

3

Av bellay - 15 februari 2008 12:37

TRE om mig

3 saker som jag gillar:
sova

fotboll
mamma

3
saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:

cancer

avundsjuka
fördomar



3 viktiga saker i mitt rum:
säng
laptopen
garderoben

3 slumpvis valda fakta om mig:
jag bor i ett hus
jag har dålig blodcirkulation
jag är morgontrött

3 saker jag vill göra innan jag dör:
resa världen över
känna att jag gjort något riktigt bra
ha sex med gustav norén....



3 saker som jag kan göra:
gåvan att tala
bjuda på mig själv

slicka mig på näsan

3 saker som jag inte kan göra:
prata italienska
hålla tyst
gå ner i spagat

3 saker som jag säger mest:
sjukt
nejmenseriöst
lungt elle



3 kändisförälskelser:
jude law
patrick swayze
norén

3 stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna:
lillnea
sara

micka

Ovido - Quiz & Flashcards