Alla inlägg den 28 februari 2008

Av bellay - 28 februari 2008 14:26


Fotbollsstrumpor till fotobollsbruden aight:I



Kolla.....! han ser lite ut som Patrik Swayze med wayfarersena (haha snygg stavning) och helt svart klädd.. (inte på någon annan prick dock) Jag har glott dirty dancing 1 o 2 här i veckan, så ja.. fast 2;an på spanska, för svenska texten är helt sämst.

Nu ska jag fortsätta dega o snacka med sebbs..

Av bellay - 28 februari 2008 11:40

Dagens humör: Mycket bra, jag är glaaad..hade bara fotbollsgym imorse satt.
Dagens borde: plugga teori
Dagens frisyr: ingen alls
Dagens klädsel: björnborgtrosor o ett vitt linne(nyss duschat)
Dagens planer: dega, dega, dega.. sen hockeyn& träning ikväll
Dagens vill ha: sommar
Dagens längtan: till sommaren ;)
Dagens beroende: popppcorn
Dagens personer: Sebbs
Dagens irritation: att jag inte orkar göra teorin....



Nu ska jag dega sönder!

allt göttt

Ovido - Quiz & Flashcards