Alla inlägg den 21 februari 2008

Av bellay - 21 februari 2008 14:46


BRB sa jag va?

Mhmm.. sitter på median, skriver en artikel om bloggar och gör lite religion, dock så bojkottar jag religionen..JAG orkar inte. "Vad är det för skillnad på en symbol o en bild? Vad har religiösa symboler för något gemensamt? Vilken betydelse och funktion har symboler för människor i olika religioner? Var annars i samhället kan du finna symboler? Är symboler viktiga för vårt samhälle? Vad skulle hända om man tog bort alla symboler?"
DU får gärna göra dessa frågor åt mig! för orken finns inte här.



Planeringen idag:
Fotbollsgym 8:10-10

Lunch 10-12:40
Media 12:40-16

Sen ska jag hinna med besök hos Frosting reklambyrå mellan 17-19

och efter det träning....20-22

Hur skall detta gå?


Äh nu ska jag börja skriva en artikel om sportlovstips istället!
pUssssss

r.e.m.e.m.b.e.r :
http://www.tidningenkiwi.se

Ovido - Quiz & Flashcards