Alla inlägg den 2 december 2007

AJ

Av bellay - 2 december 2007 18:42

min fot bultar..

Imorgon är det måndag...
Imorgon har jag min första körlektion...
Imorgon ska jag jobba 15-19 typ...
Imorgon ska jag INTE träna.. min fot är död..



Nu ska jag iaf duscha

heeeeeeeeej

Av bellay - 2 december 2007 17:51

What song are you?
You would be Respect by Aretha Franklin


Ooh child you know who you are, and you will make damn sure that everyone else does too! You don't take sht from anyone and people love you for what you are: A Diva!



hahahahahahahaha.......you know it

Av bellay - 2 december 2007 14:40

söndag..slappsöndag.....







jag suger på poker

går ifrån 345 till 2760..sen ner till 0, haaaaaaaaaaaahaaaaaaa bra bella





nu ska jag sega framför tvn istället..... :P

Av bellay - 2 december 2007 01:27

Ni behöver icke se videon, bara njuta av låten........




oh it feels just like you said it would




Sängen nästa med min döende fot..jatack :-)

Ovido - Quiz & Flashcards