Alla inlägg den 15 december 2007

Av bellay - 15 december 2007 21:55

Jag har kommit på en sak..(haha).....JAG Ä-L-S-K-A-R MANDO DIAO !!!


SJUKT BRAAAAAAAAA...helt enkelt. (sen att de itne ser alltför dåliga ut gör ju inte saken sämre...)



mmhm--mmmmhm-mm!
Alla låtar från You cant steal my love till Gold ekar i mina högtalare just nu....och såklart min nya ringsignal, haha... Never seen the light of day!

Nu bjuppar jag på All my senses


enjoooooooy

ska sova snart förresten...ska bara klunka 2 liter vatten till så äre lungt...måste knarka halstabletter också!!!

pepp

Av bellay - 15 december 2007 21:33

mumz...


Laj, det blir fan ingen videoblogg ikväll..
Många älskar den, andra hatar den......thatz the way it is..Love me or hate me. Inget emellan tack....var falsk, be that. I don't care..I just live with it...not

Många +++++++++ för L som jag pratat sönder i telefon/mzn med ikväll, saved my night totally eftersom min syster ligger utslagen i hennes säng, då blev jag typ ensam hemma ikväll också. Otroligt sköööööönt! :)
what to do




Ja imorgon matcher
halv 9

halv 11

halv 1

halv 3 och

halv 5..........
SVIN KUL!!!!





peeeeeeeeeeeepppppaaaaaa!!!



 - - - - - - - - - - - - -


Where did we go wrong?
And did we grow apart
Or did we just not grow together?





And it's time
Tell me what you are thinking and guide me
Where do we go from here?
Do our ways converge
Or do they seperate to nowhere?

Destination unknown

Av bellay - 15 december 2007 09:27

belle.....brukar jag vara seriös annars? haha......
Nej jag är inte seriös på videon.........


Nu ska jag iväg o jobba 10-17..


cyyyaaaaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards