Alla inlägg den 12 december 2007

Av bellay - 12 december 2007 21:44

Jag är sjukt less ........har inte köpt en enda julklapp, har inte bestämt vad som händer på nyår...har inte pluggat till provet imorgon..har inte tränat till muntliga redovisningen.......Vad jag har lyckats med denna vecka är iaf:
*Haft körlektion (imorsedubbel), så jävla roligt
*Skrivit krönikor...(inte nöjd dock)
*Lirat trippelboll (tjejerna i laget är bäst..killarna kan diskuteras)
*Lyssnat sönder ryan adams o the libertines......
*Lärt mig spela mario på piano. (se detta på http://beenthroughthis.blogspot.com/)

jaaaa.. lyckat...not


Härnösand ringde idag också.....det är  lockande..dåligt att det är tusen mil dit bara....gaah...för mycket snurrar i huvudet nu


Imorgon:
Lyssna på lucia-showen, dö på filosofiprovet, plugga lite...o sen ska jag jobba....till 19, ganska skönt ändå. Sen träning!..


NU ska jag dra en dusch o sen kika i filosofiboken...sid 7-24 tror jag det var..det låter ju inte så mycket, så det ska nog gå bra dedär..:o)8-)

Ovido - Quiz & Flashcards