Alla inlägg den 16 december 2007

Av bellay - 16 december 2007 20:37



"...kroppen känner en otrolig smärta, men själen ler av lycka"



nu ska jag joina björn g...haj

Av bellay - 16 december 2007 20:11

DETTA ska jag sysselsätta mig med imorgon på jobbet, då jag inte har så mycket annat att göra! :-)

Inlämning på tisdag (?)

1. Förklara i stora drag hur det är att vara hindu. OBS! använd centrala begrepp för hinduismen i din beskrivning.

b) Hur skulle ditt liv förändras om du konverterade till hinduism?

2.
a) Går kastsystemet och demokrati att förena anser du? Motivera.

b) Har vi i Sverige något som kan liknas med kastsystemet i Indien?

c) Vad är för och nackdelar med kastsystemet?

3. Tror du på själavandring och/eller karma? Varför/varför inte? Diskutera vad som skulle kunna vara positivt med att tro på det och vad som skulle kunna vara negativt.

JIIIIPPIIIIIIEEEE!


Måste bjuda på denna låt....FÖRRESTEN KOLLA VIDEON HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHA........
"A slideshow of Pigs set to "Gonna Make You Love Me" by Ryan Adams. Made for my ister Shayla, who loves pigs"

Av bellay - 16 december 2007 18:43


kuuuuuuuuuungarna........

IFK Timrå DAM vidare till inomhusligan......schoent som faaan..
Lårkaka första matchen..sista bytet. illlllaaaaa, men gjorde 2 mål på ett byte iaf ;-)
vann med 5-0 första mot torpshammar. Andra 3-1 mot matfors, jag vilade, bosse bestämmer, ville ha med mig nästa match mot stööde.. Vi vann med 6-1. Sen mot söder, vann med 2-1, jag gjorde ett mål.. HAHA sen sista matchen 0-0 mot indal...vi var så seriöös.. not, haaaha... äh


Men kul dag, älskar cuper....Träffade massa kulaa people :) Jensan, lillen, var längesen, alltid kul o träffa! Rasmus osv.....träffade min älskade vän Daniel också, som åker till Thailand imorgon...ska vara där i 3 veckor...jääääääävlajävel. Jag tkr om han ändå, jag blev trots allt erbjuden att följa med.


Nu ska jag plugga religion....lär inte hända eftersom jag är trött som en APA. Klev upp vid 6 imorse, gick o la mig vid halv 12.....


dötrött


Imorgon jobb...

10-14:30, sköön tid!

Ovido - Quiz & Flashcards