Alla inlägg den 13 december 2007

Av bellay - 13 december 2007 22:36

mmhmmmm

Idag var det nya ansikten på träningen! TREVLIGT med stora bokstäver. Mucho! Linda gomman var där blandannat:D

Imorgn går jag till 10:20, 2 lektioner media med sten, lär vara hur skönt som helst eftersom jag är klar med allt...Men har påbörjat en julkrönika som jag kanske ska göra klart o stoppa in..får se.. Annars hittar han väl på ngt som vanligt!:)

Ska kanske jobba imorgon efter, annars blir det julklappshandling (om jag orkar dvs - hårda veckor har det varit).......Jag har köpt EN julklapp.. och det vet mamma vad det är, skitbra. NOT...

NU sängen nästa.....



I'm an angel bored liked hell and you're a devil meaning well
You steal my lines and you strike me down
Come raise your flag upon me
And if you want me I'm your country
If you win me I'm forever
Av bellay - 13 december 2007 19:47

Hur kommer det sig att varenda jävla kille som går förbi tittar på mig när de går förbi mitt jobb? Och nej, det tittar inte, de GLOR. G-L-O-R.. Jaha, vad ska jag göra? Jag glor såklart tillbaka. Det enda rätta liksom...

Jo ibland känner man att man är ungefär som Johan Glans...en liten rackare (se http://www.youtube.com/watch?v=gg51zR8YOfY)


Nu ska jag käka resten av min subwaymacka jag köpte innan jag började jobba o sen ska jag iväg på träning


TJIIIIINGH

Hoppas ni haft en bra lucia förresten! :)

Ovido - Quiz & Flashcards