Alla inlägg den 21 december 2007

Av bellay - 21 december 2007 23:03

Jobbat hela dagen typ.. 14-21, kul tid.. Kändes lite meningslöst de där 2 sista timmarna ändå, det var dött.. Drog till birsta efter jag slutat då, köpte julklapp till mama o sister..:) Är ju lite tajt med mina julklappar, måste köpa en till grej till syrran sen pappa.. o sen är det några till. men det ordnar sig, har 2 timmar på söndag på mig.. haha.. Jobbar nämligen 10-18 imorgon, sen 12-16 på söndag. Men det är pengar, jag tackar o boockar!

Trött blir man av o jobba..blev inbjuden på en fest precis när jag kom hem typ, känns inte så himla lockande det, speciellt inte då man ska upp o jobba kl 10 nästa dag. Dejt 09:45 imorgon! haha..ska få gå in personalingången, deru;-)
Men juldagen, då jävlar Micka, då blire partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!

äh nu lägger jag neeer! Ska duscha sen sova, hade gööööött

Av bellay - 21 december 2007 11:17

Ja..... 01:38 såg väldigt skönt ut
hahaha huaaaa



nu ska jag fixa lite sen blir det stan :)

Av bellay - 21 december 2007 11:03

Så här såg det ut igår på skolan:

Ovido - Quiz & Flashcards