Alla inlägg under februari 2008

Av bellay - 8 februari 2008 11:04

Nu kära vänner har jag helg!
har haft 2 lektioner idag, media & religion....på median var jag överambitiös som vanligt (enligt Sten ofc), sen religionen då såg vi en film om svenska symboler.....................de flesta somnade.
Nu är jag hemma & tänkte sova...men tog ner laptopen o har den framför tvn istället, haha..nörd kallas det.

Ska lägga in en dagens outfit sen, BE AWARE!

Förresten......


jag måste erkänna en sak


saknar A.......:(





MEEN inga tårar gråter vi för det..8-)


nu blir det oth
I'll be back.......

Av bellay - 7 februari 2008 17:27


koool tjhehj! (nej jag är inte naken)

Nu ska jag käka digestive o lägga mig framför tvn & vänta på mat, jaaaaaaamen gud så skönt.....!



pUss

Av bellay - 6 februari 2008 21:39


sådär ser bilen ut som vi hämtade! 8-)


Nja..den var ju silver iaf! haha.....Men de där är min R8 som jag kmr köra i framtiden!


Dagarna går fort, torsdag imorgon......fotbollsgym-mediax3.FUN. Ska fortsätta skriva om USA-valet, Clinton for president!! "women's rights are human rights" kika in på http://www.tidningenkiwi.se !!
Men det är bra att dagarna går fort, närmare min födelsedag och till studenten o dagen då E-K kmr hem! Fick ett sött sms efter träningen, I MISS HER!






You don´t have to try to catch me, because I won´t fall..... 

Av bellay - 4 februari 2008 21:46

Jaha.......förlust igen..MEN

..denna gång är jag inte bitter. Laget stod upp o höll sig så jävla bra. det är så underbart att se!

Imorgon blir det roadtrip till örebro, ska hämta en audi 220hk..lär väl inte vara helt jäkla fel! Sen basta då vi kmr fram, kingeeeeen


Mmmhhm-mm...mina svarta brills har nu kommit!!

Av bellay - 3 februari 2008 22:59

Av bellay - 3 februari 2008 19:11

Besluts besluts besluts ångest ångest ångest..ångeeeeest......




They're trying hard to put me in my place and that is why I've gotta keep running


...eller?


ska göra en +- lista nu......

Av bellay - 3 februari 2008 15:18


Fashion against aids, linne H&M - Henrik Vibskov

Jag kan också vara duktig ibland...kände hur jag bidrog där, med att bara köpa en tröja...kanske man ska börja sluta duscha också, fast iofs det bidrar nog inte en stor lycka till alla de omkring mig som har ett luktsinne.....

Idag fyller pappa år.. (sjödin också förövrigt) släkt har varit här osv, den gamla vanliga rutinen, ni vet. Men alltid lika kul dock....farfars dåliga skämt är oslagbara..HEHE

Och nu kanske man ska åka in till stan o glo innebandy.....Nehej trooor inte det :) ska nog glo på senaste avsnittet av oth!

PUSS

Av bellay - 3 februari 2008 02:09

jahapp.




vad ska man ta sig till nu då?




nu ska jag sova sönder iaf!.....

Ovido - Quiz & Flashcards