Alla inlägg under november 2007

Av bellay - 16 november 2007 21:19

ÅH FÖRRESTEN!
Fick tillbaka religionsinlämningen igår... en otrolig lättnad och jaa.. mycket därtill. "blabla....Toppen.. osv... MVG"
Ren halleluja-moment vill jag lova, HAHA.........


Tänk vad glad med stort G en jävla idiot kan göra mig! Han är inte bra för mig! Illaillailla..illa.
Han ringde, jag svarade. Han pratade, jag surade.
That's all

Med all rätt surade jag..mm-hm.

Har sett 1408 förresten.. den var bra, men vafan....nu ska jag se saw 4. Mysig hemmakväll alltsååååååå

Av bellay - 16 november 2007 16:45


äntligen helg....:)
Skön dag ändå, trots att mamma väckte mig halv 7......
hade media 2 timmar, hade gjort allting som vi skulle göra idag... kul! (förutom repotaget, men det är tills torsdag ändå) så det var skönt!
Efter skolan gick jag till sara o efter ett tag kom E-K, så då drog vi till stan, yra där ett tag sen bite line.. ett måste liksom. yrade runt på birsta ett tag sen också :-)
Fan alltså....... kvinnan åker på söndag! hur ska detta gå? Jag behöver ännu en till klok skalle i närheten, som vågar tala ut precis som jag. Om man bortser från de andra kloka människor som finns i min närhet, men E-K är ju ganska oslagbar ändå, haha.. Hon är för lik mig... :) mohaaaaha

nu ska jag chilla vidare.. ensam hemma ikväll. VERY NICE! (men jag är öppen för förslag!)

HEJpa

Av bellay - 14 november 2007 21:08

Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst
Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting
medan natten fäller blå, kalla skuggor häromkring



Jag är så jävla dålig.

Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå
Det är snart en vecka sen du ringde, så jag börjar nog förstå

Och älskade mannen Lars kan alltid sätta ord på känslor.

Av bellay - 14 november 2007 17:40


MUMS! och inte bara det.. han heter Ossian.. där ser man! haha
mMmmmm...

Varit på föreläsningar hela dagen, lungt och skönt har det varit.. Sen idrott sista timmen 15-16, tränade till trippelboollen. Jag och Öhrling var världens team..kom 2:a iaf, haha.
Nu blir det maaat..hungrig kvinna over here!

PUSS

Av bellay - 14 november 2007 10:25

Baby Im a lost
Baby Im a lost
Baby Im a lost cause
Im tired of fighting
Im tired of fighting
Fighting for a lost cause

Av bellay - 13 november 2007 20:47

Där bevisades det hela! Trots att man säger vad man tycker och det vill gärna folk att man gör, det finns ändå människor som alltid kommer att inte kunna ta kritik. Väx upp - det är konstruktiv kritik (som är riktad för att DU ska bli bättre/få det bättre) Försök istället inse..Tänk istället men ja..där ser man! Det kanske är så faktiskt!

Dagen började med fotbollsgym. Det hela gick bra, älskar när det bara är treorna där!! 8-) The real deal liksom..juu! Tvåorna hade teori..

Sen bjuppa pappa på mat på eon, det tackar man ju inte nej till.. Speciellt inte när det är fisk på skolan också.


ÄH orkar inte nu blir det TV

Av bellay - 13 november 2007 17:03

SUNNYBEACH-REUNION
Lördag 15 december, kl.21-03, 18år
Clustret @ Münchenbryggertiet, Stockholm


Ska du dit..?
Ska jag och anna dit..? Hmm...haha


 
Av bellay - 12 november 2007 21:50

Fyfan vad sämst jag är! hahahahah.......
Träningen började tydligen 19:30, inte 20:30 som jag trodde..Men som tur var bestämde E-K och jag att vara där "lite tidigare" som vi trodde..var där vid 20:10.. Bra idiotbella!

Haha.. komisk tjej!


-
JAG BRYR MIG INTE! 8-)
och nu är det duschen som gäller!

Ovido - Quiz & Flashcards