Alla inlägg under november 2007

jio

Av bellay - 8 november 2007 19:35


och albumet music for the morning after


Av bellay - 8 november 2007 18:34


Linnea (se bild) är en samhällskritiker som gillar att ta sig en uppfriskande löptur eller styrketräna (med bella såklart) samt att lyssna på bra musik, cardigans,coldplay o the killers är ett exempel.
Hon har på sig en tröja ifrån: ingen aning, hon köpte den i gbg iaf
byxor ifrån: JC hihi
skor ifrån: scorett (bella var med när hon köpte dem)
halsfilt(som boysen kallardet): ?

 
Isabella (se bilden ovan) är en lat samhällsvetare som gillar att sport och att träna, gärna fotboll, löpning eller styrke. Hon gillar också att lyssna på musik, då de gärna ska ha djupa texter, eller en låt man kan gå lös på.
hon har på sig:
jeans: monki
kofta: ?
linne: h&m
jacka: fjällräven
skor: ifrån h&m (osynliga)

 
en sebbe och jocke..klassisar mohaha




 
mhmm!

Av bellay - 8 november 2007 17:55



kära vänner.. Jag har gått och blivit en dålig bloggare, jag som förut uppdaterade ungefär...tuuuuuusen ggr per dag, det har blivit till runt 1-2 ggr. Och när det väl händer står det bara skit! Haha, jag har ingen inspiration längre, illa illa...

Senare kommer jag lägga upp lite dagens outfits, mohahaha...

nu ska jag fortsätta njuta av mando diaos nya album..mums

Av bellay - 7 november 2007 18:26


Nu ska jag dra mig upp och sätta på musik på högsta volym, sen blir det att plugga sönder religion, Islam...


jipieeeeeeee



Oj oj

Av bellay - 6 november 2007 21:59





jag är höstdeppig

det är tur att man har otroliga vänner.. Fredrik Andersson, vilken man! (/quinna) hahahaha...... (internt mellan oss)

Av bellay - 6 november 2007 15:43

Mhmmm..

nu snart ska jag till birsta med E-K..... :)
hon den jäkeln drar ju snart så man måste ju umgås med na så mycket man kan, trots att det nog blir en resa till henne senare.. nån gång
hi

hej


Av bellay - 5 november 2007 22:41


det är jag som är den kvinnliga versionen av ior


sova

fotbollsgymimorgon




det är bra att du försöker att inte låtsas om det, men jag tycker du ska visa känslor, det var det jag sökte från början...........

Av bellay - 4 november 2007 21:28

Ja, lovet är över....
en del händelser:


*Planerad kupp (skedde aldrig)
*Overrated
*Slapp
*Träningsledig, mohaha
*Gävle
*Inte ens tittat på en skolbok
*Sovit ut
*Shoppat
*Saknat
*Hjälpt anna (senast idag) haha
*Lirat biljard
*Skrattat
*Dansat
*Inte intagit alkohol
*Åkt bil
*Träffat Anéa
*Träffat massa annat folk, Roderick t.ex.: engelsmannen som började snacka med mig.. haha
*Blivit dissad
*Dissat
*Varit med sara och jenf
*Ingått i en pakt
*SAKNAT
*LÄNGTAT

Och imorgon börjar skolan igen.......
samma schema, samma tider, samma skola
daaaaaaaah

Jamen...det ska bli otroligt kul!...



..hur länge är det kvar till jullovet?

Ovido - Quiz & Flashcards