Alla inlägg under november 2007

Av bellay - 27 november 2007 07:40

GODMORGON HEEEEEEEEEJ!

nu ska jag iväg på fotbollsgym å så roligt! (....not..) Faktiskt så har jag en sträckning i vänsterända..inte så najs kan jag lova..
men det är väl bara bita ihop och dö typ! som man brukar göra........


ääh

Man I’ve had a few
But they wouldn’t quit blow me like you
You gave me your name and sight
With a halo around my eye

Av bellay - 26 november 2007 15:32





mhm...sitter o lyssnar på hans nyaste album: love will turn you around...

Haha.. ja hela dagen har varit helt sjuk. Jag och mina vänner har varit på ett sjuktjävlahumör.. alltid lika roligt dock, hahaha.......ska lägga upp en video sen så ni får en aning om vad jag menar... haha


aaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaa

-

Av bellay - 25 november 2007 20:51

Av bellay - 25 november 2007 20:07


mmh-m.. i stockholm inhandlades det en del! 5 tröjor, 4 skor.. 2 byxor.. OCH JAG HAR HELA LÖNEN KVAR!!! klad tjej! får också mer pengar i veckan :DDDDDDDDDDD måste se vad sundsvall har o erbjuda i veckan faktiskt..!

Jobbade på hockeyn igår, alltid lika kul o jobba med Micka :)
o igårkväll..värre svullarkväll har jag inte varit med om..
*en fet Pizza (Romaro lr vad den nu hette..)
*Marängswiiiiiiiiizzzss
*Godis
*Chips
*3 drickor fick vi i oss!!! (4 girls i åldrarna 17-18..!!)

och jag o anna sov som några åsnor inatt/morse...vi vaknade vid..11?12?14? Jag vet inte.....8-) drömde förövrigt mycket bra drömmar, hahahahaha.. anna knows..!


O förövrigt ett glatt överraskande då jag kom hem: pappa hade köpt en ny skärm till datorn.. :')


nuuuuu blir det ett heroes avsnitt om jag orkar!
shooo



 

Av bellay - 25 november 2007 20:03

Av bellay - 24 november 2007 22:24

Sitter hos anna nu.........hahahahaha kvinnorna är bäst!


T....





höhö

Av bellay - 24 november 2007 00:17


nu är bellan hemma efter ett jävla äventyr......

Lars Winnerbäck var helt oslagbart sagolik.......helt sjukt bra var han! kan inte sägas med ord helt enkelt.......hua
har även spelat in video från konserten, men det är sämst.. men ska nog dela med mig den sen nåt, haha..

åh sen efter konserten drog man iväg på nån jävla personalfest....hahaha.. mm I say no more. Detaljer nalkas hos anna under morgondagen/kvällen...

Imorgon:
*Träning halv 11
*Jobba på hockeyn
*Köpa pizza o plocka upp sillen
*Tjejkväll hos anna


Nu ska jag sova sönder!
godnatt

Av bellay - 21 november 2007 17:11

Vi fick kakor......och jag fick in 9 st.. sen....ja de ser ni!


NU DRAR JAG TILL HUVUDSTADEN!
LARS WINNERBÄCK I GLOBEN IMROGON(L)

haj!

Ovido - Quiz & Flashcards