Alla inlägg under december 2007

Av bellay - 27 december 2007 11:37




såhär har min morgon sett ut! Katten, bärbara datan och mobilen i sängen..haha..Men nu har jag varit o duscha, o de var mycket bra gjort av mig.. Jag luktade inte hallon förut.

Nu blir det frukost iaf! later blir det stan/birsta, ska se om man hittar ngt på mellandagsrean :)

Av bellay - 26 december 2007 15:03

hmm...

Var hos lina och kristin inne i stan.. hamnade sen på primero..

Jag kommer inte med några detaljer.. kan bara säga att det var en sjuuuuukt rolig kväll!

det var dans, dans, dans..

sen hotellrum är alltid mysiga!

Av bellay - 25 december 2007 16:18

... på G!

Nyss kom farmofarfar o moster! Julbord nästa :)


sen blir det in o göra sundsvall osäkert...
keep up the good work vi hörs bloggen!!!

PUSSSSSSSSPUSSS

..

Av bellay - 25 december 2007 13:22

Av bellay - 25 december 2007 12:43

Nu sitter jag och skriver på min nya älskling: min nya bärbara.. SLÄNG DIG I VÄGGEN MIN NOKIA 5300!


Trots att nätvärket inte är så jävla hundra älskar jag dig my love Amilo! haha...

NU har jag tagit hem messenger så nu ska jag nörda!

I´ll be back!

Av bellay - 24 december 2007 23:05

nu ska jag sussa..
en väldigt fin julafton må jag säga!

Imorgon sitter jag i sängen o skriver blogg på min nya bärbara.. (när papa har fixat trådlösa så)

UNDERBART!


PUSS & KRAM! (imorgon kväll ses vi på stan;-)


daaaaha

Av bellay - 24 december 2007 12:28


Före och efterbilderna på våran heta julgran..

JULAFTON GOTT FOLK!!! : )

Jag vaknade förövrigt vid halv 10 tiden.. men klev upp vid 10.. Har suttit o kollat på Mowgli, haha! Fått en massa julhälsningar på sms osv :)

"God Jul hjärtat! Hoppas du får en underbar dag! Saknar dig i massor, många varma julkramar!"
Från min älskade E-K som är i England!! Fick ett julkort av hon i veckan också, blev hur glad som helst:)

Sen ringde världens bästa Fredrik kl 00:03 inatt för att önska mig god jul! Hur bra kompisar har man inte? Sjuuukt bra:) de bästa!! Trött var jag men god jul sa jag med:)

En kvart därefter ringer T.. Han sitter på max..kl 00:18 på julaftonsnatten?! haha.. Yr som jag var (och trött) förstod inte så jäkla mycket, men han skulle vänta på Mattias som kom med tåget vid 03:45 tror jag. Fick ett sms senare också:
"Hehe, jag sitter på jobbet med nattpersonalen och äter maxmål;-) Puss och kram!"
Han är faktiskt väääldigt söt..även fast han sitter på max på julaftonsnatten..haha..

Följande sms är nog de mest snuskigaste..eller de mest sanningsenliga, vem vet..
"Detsamma:) det är förövrigt din tid nu med julbockar och kåtbockar! Hoppas du får några bra julklappar;)"
Gissa från vem?
Ja, du gissade rätt, Tommy Lindholm..!

Han ska inte säga någonting med tanke på vad jag fick för sms av honom för nån vecka sen, haha...

Nu ringer T!
hej

och GOD JUL!!

Av bellay - 23 december 2007 23:33



..nu är det inte l-å-å-å-n-g-t kvar


måste fan sova!! Godnatt..

..och GOD JUL!

Ovido - Quiz & Flashcards