Alla inlägg under december 2007

Av bellay - 20 december 2007 23:30

nu ska jag sussa!

Imorgon blir det leta julklappar, sen jobba 14-21.....Kom och handla av mig! (Timråshopen mittemot Lee store!)



Godnaaaaaaaattt

Av bellay - 20 december 2007 23:02

Hela dagen har bestått av rättvisemärkt, vernissaget har redovisats, det var faktiskt skitkul...! Vi är så duktiga och ambitiösa, det sa t.om lärarna ;-)




iallafall så hetsar youtube, så det blir bara en videoblogg idag, lägger upp fler imorg;)


jag ursäktar för det taskiga ljudet...!

Av bellay - 19 december 2007 22:14

Hållt på med vernissaget hela dagen, sen åkte jag o mama till ICA Maxi.. köpte saker till vernissaget, sen lite annat.. :)
sen hem o käka o sen vidare till sara direkt.. soarén var grym!
Sara är grym! :)


nu ska jag fixa lite sen blir det sääääääääängen!

Av bellay - 18 december 2007 22:36

Jag har skickat in religionen..mamma har kommit hem precis, pappa glor TV, syster är inne i stan hos Richard... min katt ligger i mitt knä.
Jag som var bitter där ett tag ska nu ta nya tag........

Imorgon, ny dag, nya möjligheter..........
Körlektion 08:05, dubbel, underbaaaaart....
sen fixa inför vernissaget hela dagen.
Kvällen blir det sörbergeskolans soaré med Sara :)


NU blir det duschen sen sova så jag orkar trampa på gasen tomorroow..8-D

Av bellay - 18 december 2007 21:38

Tröstätning.........
det bästa man kan äta då man inte mår hundra:
*Glass
*Chokladbollar
*Gouda ost.....

tacka vet jag denna ost! Har räddat mig many, many times

Sen såklart Lars Winnerbäck....älskadeälskade
och håkan och coldplay och ryan och moneybroter
the bäZt..

nu ska jag dö.......ska bara skriva klart religionen!!!!!8-)
(eftersom skola är så JÄVLA VIKTIGT!!"!)

Av bellay - 18 december 2007 21:04

...

Av bellay - 18 december 2007 20:17

Och vad vet du om kärleken
Förrän du förgäves hatat den
Och vad vet du om när hjärtat kan bränna
För kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva

Av bellay - 18 december 2007 19:23

fy helvete och dra åt satan..........

jag mår piss!
är trött som en jävla apa, har ont i halsen, är snuvig......och inte bara det..världens huvudvärk.. Livet leker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och förresten..JAG SKA FÖRSÖKA PLUGGA NU.......

dödödödödödödödööööööööööööööööööö

Ovido - Quiz & Flashcards