Alla inlägg den 8 september 2007

Av bellay - 8 september 2007 20:23

mmh.. här sitter man med sneuppsvälldnäsa och lösatänder..Jag är så jävla snygg alltså! Ja, och sen kommer mitt vackra utseende som inte gör saken bättre.. (vackra=extremtfula)

bah..Jag är less.. Vi förlorade en match idag som vi var värda att vinna. Vi vann allt, utom de dära som avgör hela matchen - målen.
Du skulle inte ha velat träffa mig efter matchen idag. Jag var som.. som sofie efter att hon förlorat på minigolf.. (Jag har aldrig lirat det med henne....)

MEN!
Nu ska jag dra in till stan.. marcus lockar.. :)
sen blir det fotboll hoppas jag..  och imorgn så blir det att sova ut kan jag lova.. otroligt trött..
MATCH måndag mot sdff och match torsdag mot heffners.. (om vi förlorar mot heffners så.. lägger jag ner)


En sista sak - tro aldrig på vad jag säger!

ps. ANNA har skickat sms! vad det stod är tyvärr hemlighetsstämplat! haha. ds.

Ovido - Quiz & Flashcards