Alla inlägg den 14 september 2007

oj

Av bellay - 14 september 2007 18:26

Jag glömde förtälja om min underbara dag..!

Dagen började med världens ondaste huvudvärk.. och sen kom jag på följande: ....att jag skulle på skolan på min lediga fredag!!!...
Mössprovning.. men det var det ju värt, STUDENT 2008!!!!

sen så satt jag och sill och titta på laj när hon måla vackra små bäpplen.. fast dem hade hon redan målat, men iaf en blå skål och skuggor... (intresse bollarna hoppar!!!) Där satt vi och smådryga, mest sillen, fråga henne hur hon uttalar: MICHAEL JACKSON..... jag satt och grin-skratta.. haha..

Men sen åkte vi till staden,jag hittade 2 tröjor, sen blev det birsta.. Hittade en jacka o en tröja på monki.. Så najjjjjjjs! för de är glassiiigt..mange schmidt på stadshuset imorgon!!)

jag är superdödryg och trött men vafan!



PÖÖÖÖÖÖÖÖSSS!!!
ps. nu fick jag ett sms av E-K.. ds

Av bellay - 14 september 2007 18:21

Jaja..





ikväll är det tjejkväll hos saran! (o mickan;) tjiho.. sitter här och väntar på att E-K ska höra av sig, hähä....



du är skit OCH du kan äta skit

tack o hej vårtsvins-pastej!

Ovido - Quiz & Flashcards