Alla inlägg den 24 september 2007

Av bellay - 24 september 2007 16:52

ny vecka, nya möjligheter..!

Haft foto idag, jag och sillen stod i ett mörkerrum! haha, sillen hade lite problem där ett tag, men det ordnade sig;)
men det värsta är ju att man kan ju inte tända och fixa till det heller, man ska stå där, tvärmörkt och göra det.. Men nu är det gjort och vi fick t.om fram ett negativ, så nästa måndag är det framkallning!

haha..

laj var sjuk idag, så jag sänder en tanke till henne....men det är mest också för att imorgon måste hon gå för hon ska på krokimålning.. (den som inte vet vad det är..får ta reda på det)
..men tänk om man var sjuk liksom och sen MÅSTE man ändå göra det en annan gång.. får man sitta där ensam med henne då eller?


HAHA!

förresten i lördags firade vi silli för hon fyllde ju 18 år.. Käkade på tandoori, sääääääääämst service iaf.. men det fixade "fixarN"... "vi kan GÄRNA ta notan nu, tack..!"
Sen tårta (beas masterpiece) o mys hos silli! och på fredag blir det nog o'learysbowling, daha..

NU ska jag kila iväg.....kanske ska göra lite filosofi.. ÖH nej tack, jag ska ta det så lungt jag bara kan idag :-)
sköntde fintde brade!

fan vad dryg jag är

Ovido - Quiz & Flashcards