Alla inlägg den 22 september 2007

Av bellay - 22 september 2007 13:57

Ikväll ska vi fira sillen..

men nu ska jag fortsätta glo på OTH!


jag är tråkig
nås ändå på mobieln........(när den inte är D-Ö-D.. som den oftast är.:!!:()

skulle ha följt med till sollefte!
HEHE

HEJ

--
En blåvittsupporter ~40 ska precis till att beställa vid kassan.
Butiksbiträdet ~30: Vad vill du ha?
Blåvittsupporter: Öh… ge mig en hel special och… en kebabburgare!
Butiksbiträdet: Okej.
Butiksbiträdet gör specialen och kebabburgaren och räcker över maten.
Butiksbiträdet: Där har du. Var det något mer?
Blåvittsupporter: Ehm… ah, ge mig en stor stockholmare också.
Butiksbiträdet går omedelbart, utan förvåning, och hämtar en Pucko.

Av bellay - 22 september 2007 02:27


E-K åkte precis.. vi har glott film o snackat skit, alltid lika uppskattat
haha..
The holiday, Beck och She's the man... kingfilmer

Idag runt 12:30 åkte jag in med E-K för att ha fotbollshög med årskurs 7-9..
haha..nostalgi.. Träffade min gympalärare som jag hade i åttan blandannat..

MMhm sen blev det stan med laj.. syndade och åt KEBAB:D köpte presenter åt en dam som fyller år på söndag! men som ska firas imorgon!
(..hittade också ett par to-die-for jeans... mm.. ska köpa dem i veckan...)
jag är pank! ..(tur att jag har en givmild mamma)

har dock syndat hela kvällen också... snart rullar jag fram! Men jag får hoppas att ni tycker om mig ändå ^o)

godnattKysssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards