Alla inlägg den 12 september 2007

Av bellay - 12 september 2007 21:21



så bra:

coldplay - shiver
cardigans - the storm
augustana - boston
jeff buckley - hallelujah
22-20s - shoot your gun
coldplay - trouble
doves - caught by the river
the fray - look after you
håkan - så länge du är med mig
Il Divo/joe dolan - unchained melody
jimmy eat world - 23
jimmy eat world - kill
josé gonzález - heartbeats
john mayer - waiting on the world to change
joseph arthur - honey and the moon
lasse lindh - svenska hjärtan
oasis - stop cryin your heart out
shout out louds - tonight I have to leave it
stefan sundström - vill du inte ha mig
the tough alliance - first class riot
south - paint the silence
caesars palace - over 'fore it started

m

Av bellay - 12 september 2007 20:27

Pappa: "Jaha, de lirar mot montenegro.. men dom måste ju byta namn..annars är det ju diskriminering.. montesvart.. ööh monteblack!"
Jag var så trött att jag asgarvade.. (trots att det var elakt)
-
"ses vi på skolan imorgon eller?"
"näe, måste sova så jag är nykter till matchen :I men vi får se om jag kommer ändå"
HAHAHAHA! min bästa vän Annasnepe pettsonpetterpetterson alvåg mina damer o herrar..



gaaah!!!!!


.

Av bellay - 12 september 2007 17:48

HEHEHE!!!

jag är så oootroligt le

Match imorgon
18:00 BSK
IFK Timrå - Heffnersklubban BK (klubban,HEHE)

Anna står hoppas jag - men det hoppas jag mest så att jag får träffa henne (en vecka sedan) och sen för att få göra mål på henne igen...


PEPP............

jo

Av bellay - 12 september 2007 17:11

Vaknade 06:50, 07:15, 08:46 och typ 09:32.....
kul

Sen mentor kl 11:00, som jag inte behöve gå på (tydligen!!!) Så då satt jag mig på en buss in till stan, som jag kom ifrån.. Studiebesök på ST..samma som vi var på i ettan! BRA (skillnaden var att nu var vi med MEDIA-fördjupningen)
blää.. och sen fick min gamle far komma och hämta mig sebbe o toivo så vi hann till idrotten.. Jag och sillen sprang 2 varv i spåret.. (nog för att vi snackade SKIT mest)
hähä..

MENINGSLÖS DAG!

så äreee

Nu sitter jag och undrar varför mina skor inte har kommit..
PLus att jag längtar till maten mamma håller på o gör.. Renskav o ris..med svampsås.. MUUUUUUUUUMS

skit ner dig!

hej

Ovido - Quiz & Flashcards