Alla inlägg den 25 september 2007

Av bellay - 25 september 2007 19:32

nääe?

Idag har varit en skit bra dag, trots att det stod världens sämsta grej på horoskopet.. nog för att edt stod att det bara ska bli värre och värre, så jag ska väl inte ta ut vinsten i förtid..men äh, jag lever för stunden..
iaf har det varit skitbra idag, fotbollsgym var kul, sen dusch, det var kul, haha.....tack carde.. sen luncha med anna,laj,sebbe,anteokerttan
ante = chef
bella = biff
fattar inte varför alla kallar mig biff? bäckan och marcus gör det också. höhö.. måste sluta äta... NOT!

Pizzaaa blev det senare under dagen också, haha...tjock jag är
sen träning dååråå, det var askul.. Vi körde "allsvenskan".. annas mitt o eves lag vann ;-) var i allsvenskan mest iaf!

NU ska jag iväg till annJa.. hähä.. sen vet man aldrig vad som händer..
hon har köpt en DVD idag iaf

aajuste.. sill och laj, kom ihåg att ni inte får ha med er machazkas ;) (...lr vad dom nu hette..)

ps..lägg inte märke till rubriken..ds

Ovido - Quiz & Flashcards