Alla inlägg den 15 september 2007

Av bellay - 15 september 2007 21:47

dah..

ante förgyllde min kväll iaf!
NU blir det mys framför tvn


hejpa

Av bellay - 15 september 2007 16:53

Du har fått allt om bakfoten, en vän ska stötta och finnas där, inte göra som du, låtsats som allt är bra och sedan snacka skit bakom ryggen.  Ta det öga mot öga istället, och våga, jag uppskattar det till 100% mer, och det är inte bara jag..


Idag har jag sovit länge, vaknade vid 12..det var så skönt!
sedan dess att jag vaknat och käkat frulle har jag inte gjort ett piss.. slaggat vid tvn och glott top model o lite rullar osv.. Innehållsrik dag.
Jag tänkte iaf försöka få lite fantasi och fortsätta på min krönika..det funkar dessvärre inte så bra, har noll inspiration.

Nu ska jag fortsätta peppa lasse.. städa rummet/garderoben och söka..
tja dah


Jag försöker hålla hårt i nåt
men jorden vill spricka, det är lava överallt

Av bellay - 15 september 2007 12:29

mm...dötrött fortfarande

Igår var det grymt, Sara och E-K är gryyym!
haha.. Även fast E-K har haft körkort ett bra tag.. så.. åk aldrig med henne ;) och tydligen så har jag fått en ny kärlek.......ha ha ha!

Idag.. blir det korp innebandy? bio? sova?
sova: svar ja!

dah

Av bellay - 15 september 2007 02:31



Vad var det dom sa?
"sån't är livet"




I want you to know it's a little fucked up


"Jag kan - jag vill - jag ska"

Av bellay - 15 september 2007 02:11

ger sig av
"Jag far hellre mot min vilja, än jag vänder" - så, lugn, bara lugn



 26 september 2008
Lars Winnerbäcks återtåg - för vissa.. är dock alltid där för mig
- DAUGAVA -

1. Farväl Jupiter
2. Jag har väntat på ett regn
3. Innan mörkret faller
4. Om du lämnade mig nu
5. En tätort på en slätt
6. Om det blåser genom hallen
7. Min helande tröst
8. Jag fattar ingenting
9. Vad är det som bekymrar Sara Wehn
10. Kom hem nu
11. Gå på vatten
12. Tidvis


Jag längtar som ett barn dagen innan julafton.

 
 
trött på inget, trött på allt

Hjärter Dam, här får man krafterna igen
snart kan jag ta mig ut på isen, men inte än
Och Hjärter Dam, om skräpet hinner IKAPP dig
drömmen flyr och vardagen gror
och om du letar efter tråden
eller bara saknar en brorom du har halsen full av månader av slit
ta din packning över gränsen och kom hit!







Jag vill ha fria vägar ut
Jag vill ha kakan som jag äter
kvar på bordet hela långa livet
Å' jag vet att jag har fel
Å' jag vet att du har sett hur jag går ensam genom livet
Å' jag vet det är ett spel
Å' jag vet att du har kämpat för nåt som jag ta't för givet



Lars vet vem
Jag vet vem
Du vet inte vem
Ovido - Quiz & Flashcards