Alla inlägg den 23 september 2007

Av bellay - 23 september 2007 22:39


inte värt att nämna ens...


En ny vecka.
Jag har alltid sagt att nyår är en ny start, man får en andra chans.. Imorgon ska jag leka att det är nyår och jag ta tag i saker och ta vara på min nya chans..
Jag ska börja om. Det första jag ska göra är att krama min allra bästa vän, Anna, och lova att föralltid stötta henne och ställa upp för henne som hon alltid gjort för mig. Vem fan skulle jag ha grinat och gnällt hos om inte hon fanns?!
Jag ska också säga hejdå till hennes mamma, Monika, och önska henne all lycka i Norge.. Snart kommer vi och hälsar på..............



careful where you stand

-

Av bellay - 23 september 2007 17:29

well you can tell ev'ryone I'm a damned disgrace
drag my name all over the place
I don't care anymore
you can tell ev'rybody 'bout the state I'm in
you won't catch me crying 'cos I just can't win 
(I'm already a winner)

Av bellay - 23 september 2007 11:29



IDAG har jag match mot SDFF (..döda) HEHE!
ska iväg och packa lite nu


återkommer





There it goes, up in the sky
There it goes, beyond the clouds
For no reason why
I can't cry hard enough
No, I can't cry hard enough
For you to hear me now

Ovido - Quiz & Flashcards