Alla inlägg den 17 september 2007

Av bellay - 17 september 2007 23:31

HEHEHE
JAG ÄR ÄGARE AV 2 MONKI JACKOR NU! (...fast jag ska dock lämna tillbaka en...trorjag,fååår se)

Träning förut
Sen duscha o jag som inte hade ätit något på hela dagen förutom 2 mackor osv.. var ju lite hungrig, så det blev max. åhnej.. Det var ett tag i somras då jag bodde på max nästan, jag åt där ständigt....inte bra.. JAG SKA INTE FASTNA DÄR IGEN!

haha..
Men sen drog jag och marcus på bio. 28 veckor senare.. Den var ju faktiskt ganska... hmm.. DEN VAR SÅ JÄVLA DÅLIG! Jag ville bara kasta popcornen och springa ut.. (gick inte..för det första hade jag hade inga popcorn, sen så satt jag längst in i ett hörn..)
alltså.. den var inte en liten hyffsad bit rolig. Den var bara.. sämst. Och den pågick i evigheter.. Redan bland de första scenerna var jag less....
se den inte!

Imorgon kl 8:10 har jag fotbollsgym... jag längtar inte!
...det är något fel...

Haha, såg att sara hade skickat efter de dära så man kan anpassa bilderna, så jag har gjort det jag med nu.. haha... Har dock inte testat det än! Det blir imorgon

nu är det sängen som lockar...

PUSS

Av bellay - 17 september 2007 10:55

Nu strax ska jag sätta mig o skriva klart den förBANNNADE krönikan...
sen ska jag ringa mannen!

IKVÄLL är det träning och världens bästa sofie ska träna...!

jippiiiiieiee

haha.. I'll be back

Av bellay - 17 september 2007 00:39

...okej?
Våldgästad när jag tänkte gå och lägga mig
5 grabbar som vill ha KAFFE?
mm..tydligen!

haha...


GODNATT!
-

nu får jag höra att du lever då och då ifrån en vän
det verkar dom som att allting är okej

jag undrar om du nångång är tillbaks dit igen

och kanske undrar över mig

du kanske undrar över mig


Ovido - Quiz & Flashcards