Alla inlägg den 16 september 2007

Av bellay - 16 september 2007 22:38

FAKTA

Namn: Isabella Öberg
Smeknamn: bella..för det mesta.. annars issa

Födelsedag: 21 mars

Födelseort: skogen

Bott i: hus

Bor: i ett hus på landet

Ögonfärg: grön/blå

Hårfärg: blond

Arbete: hårt arbetande kvinna.. (Jossan)

Familj: mamma, pappa och syster


FAVORIT?

Färg: svart,blå
Plats: sängen

Land: sverige

Bok: Jonas Gardell - Jenny, ett ufo gör entré

Spel: livet

Fordon: bil ;-) snaart

Film: pearl harbor.. (beror antagligen på josh)

Djur: katt

Affär: monki just nu

Låt: lars w - om du lämnade mig nu

Café: charm

Skor: keds


BRUKAR DU?

Titta på dig själv i spegeln: mycket möjligt
Gnälla: eller börja dryga
Skrika: ööh ja alltid

Sova: Faktiskt så, ja

Ha ångest: ibland ja,

Skada dig själv med flit: ne

Ta mediciner du inte borde ta: ne

Vilja dö: det händer att man säger det, men om man menar det är en helt annan sak

Drömma mardrömmar: jo

Drömma sexdrömmar: haha jajemen

Försöka vara annorlunda: varför försöka? Jag är annorlunda
Klä dig i svart: jää

Gå till kyrkan: nejdu

Gå i skolan: åhja

Röka: euh nej

Ljuga: vita lögner

Hata folk: haha...dom som förtjänar det

Lita på folk: svårt för det


NÄR?

Åt du senast: åt en ballerina precis

Läste du en bok senast: ska börja läsa en komikers uppväxt nu

Var du på konsert senast: gatufesten?
Köpte du något senast: iförrgår

Kysste du någon senast: 40 min sedan?

Svor du senast: nu..fan

Sjöng du senast: idag

Är det sommar: när man har bara ben och livet är utan bekymmer


VEM?

Saknar du: anna

Vill du döda: deryyyy

Rörde dig sist: marcus nog

Vill du slå: haha.. marcus

Kysste dig sist: marcus
Vill du kittla: marcus

Kramade du sist: marcus

Vill du prata med: marcus

Skrek du på sist: roger troja.. haha....

Sårade dig sist: många

Vill du bli galet full med: SOFIE WASSMAN! det går bara utför

Gjorde dig riktigt glad senast: malin

Fick du sms från senast: ante

Ringde dig senast: marcus

Är vackrast på jorden: min katt


HAR DU?

För många vänner: neerå
Förföljelsemani: haha.. nerjå

Tvångstankar: verkligen

Någon annan psykisk sjukdom: icke

Någon fysisk sjukdom: näe

Någon skada: näh

Färgat håret: NEJ :D

Brutit några ben: inte ett enda

Några piercings: öronen? snart bröstvårtan.....

Egen dator: oja

Gjort bort dig rejält: myyycket möjligt

Bra självförtroende: tillräckligt

Komplex: jo en del

Kysst någon: mm

Köpt kondomer: haha.. ne EMMA köper åt mig.. lr nä juste, det var anna!

Tagit nakenbilder: haha nej

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej

Bjudit ut någon: jao

Varit kär: -

Blivit kär i någon på nätet: näe

Velat vara otrogen: öö nej

Varit otrogen:

Lämnat landet: ooja

Rymt hemifrån: haha....kanske

Tuttat eld på nåt:  pyroman (A)

Gjort något olagligt: mycket möjligt

Av bellay - 16 september 2007 16:20

haha...

1. hmm.. jag
2. kolla vad blond jag är!!!
3. jag som drogad balettdansös
4. jag trött

5. jag insåg att den var genomskinlig
6. spark
7. jag som nörd i fjällrävenjackan
8. E-K!
9. Sara! :)

-

Av bellay - 16 september 2007 15:40

Jag och syster har knäppt kort idag, haha..
snacka om att ha nada att göra!

Men jag lägger kanske ut några senare :)
nu ska jag lägga in dem på datan iaf!

Av bellay - 16 september 2007 11:19


nästan....

TODE ska jag chilla.. Nu ska jag lägga mig i soffan brevid min kära syster och mysa sönder.. (njaa)

gah

Av bellay - 16 september 2007 00:43

ha ha ha.....




god natt

Ovido - Quiz & Flashcards