Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av bellay - 1 oktober 2007 23:10

nyss betalat....
1× Royal - Lyx

1× Champagneglas och penna
1× initialer
1× klassband
1× trend 2 - T-shirt - dam
1× studentring med öppnare
1× bali - badshorts
1× flipflops
1× keystrap
1× athen - hipstertrosa
1× miami - ziphood
Totalt att betala   1.283,00

Inte så att man längtar nå otroligt då..............................



gaaah..Imorgon är det fotbollsgym.....NCC hallen äntligen!

....

Av bellay - 1 oktober 2007 15:27

vaknade 06:30 imorse..Var tungt även fast jag la mig tidigt igår..
jag och bäckan somnade även! haha :-)
Ikväll blir det hockey! :)

måste berätta lite om helgen förresten! :
fredag: Stan med E-K, sen träffade vi sofie o sara osv..
sen träning och efter det till saran :) ! "BANAN" !
lördag: match uppe i östersund mot myssjö/oviken.. Jag fick gult kort.. hähä, sen var det väl inte så mycket mer att berätta om den matchen.
Sen efter matchen drog jag hem och packade o sen drog jag till shell där E-K och sara var, sen åkte vi till sofie.
Där vart vi som vi blev.. eller så vart sara som ett tröttöga som jag egentligen är! haha!
Och sen skrämde sofie ihjäl mig..men kom i säng vid 3 typ efter alla olika besök...
Söndagen klev vi upp vid halv 9 för sara skulle iväg och jobba och jag o E-K skjutsade henne och glodde runt lite på birstacity.. ;)

Nu däremot ska jag glo OTH och grina lite till!


sara, jag och E-K, NI ÄR GRYM!

Ovido - Quiz & Flashcards