Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av bellay - 4 oktober 2007 22:01

Idag är ingen vanlig dag, det är kanelbullensdag!
kanelbullens vadå? Visste du om det? haha.. jag visste det då inte! Okej, det är helt okej med mig att man hyllar den sak som orsakar varför jag får magont varje gång mamma gör bullar..it´s so good

Den här veckan har det hänt grejer!!
haha..nä

men i måndags blev jag och sillen instängd i ett mörkerrum och sen helt plötsligt gick brandalarmet! (...neej jag lever!) hähä.. och sen höll vi på med film och då kan man ju inte löpa ut, för där är det ju ljust! Så vi fick göra kklart det fort och gå ut.. annars hade filmen varit förstörd, hemska tanke...(mm)
I tisdags var det en rutten dag.
Onsdag (läs igår): mest chill. haha.. vem fan var det som sa så jämt förut? "äre lungt?" "-jofan,det är mest chill.." hmm.. ska spåna på det!
Idag var den bästa dagen på veckan! det var mest chill hela dan liksom..förutom att jag som slutade 16:00 kom på 16:05 att vi hade träning 17:00....Men det ordnade sig!
På söndag är min sista match med timrå... som jag inte ens får spela! ha ha..illa:') ska söka nya breddgrader! (eller sluta)

Jag har insett att när jag är på dåligt humör så blir det bara skit skrivet här..som den senaste veckan.. (nog för att det inte blir så jeekla mycket bättre annars..men)

IDAG fick jag monki-kjolarna!!!!!!!!!!!!!!!!! wuihooo

nu ska jag spåna vidare..

Ovido - Quiz & Flashcards