Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av bellay - 8 oktober 2007 21:26

händelser
*otroligt lättnad över att ha lämnat in filosofin
*tyngd över annat

*fotografisk bild A är skitkul (fast kan bli ännu kulare)..trots att mitt negativ vart sämst idag
*på fredag har vi teamfest
*på lördag spelar timo på stadshuset
*måste göra klart religionen (kristendomen) innan fredag
*måste lyssna sönder timo innan lördag
*peppa
*snacka med E-K om helgen
*jag är ganska filosofisk (ha ha)
*sillen vart dööööööööööösnygg på ett kort jag knäppte (skratta vad ni vill sill o laj, haha)
*jag är världens största tönt, men jag bryr mig inte!
*imorgon har jag fotbollsgym på morgonen
*jag har inte tränat sen TORSDAG (!!!) det är fan rekord för att vara mig
*jag är en vandrade sugpropp. (fråga bara danne)





Ja..vad säger man ? sånt är livet!

---

Av bellay - 8 oktober 2007 17:21

nu är det 2 and a half men!

upd sen :)

Av bellay - 8 oktober 2007 00:40

ja.. var klar för en 30 min sen lr ngt sådant :)


NU blir det sängen..ska ju trots allt upp halv 7 imorgon!



when you get what you want, but not what you need

Ovido - Quiz & Flashcards