Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av bellay - 5 oktober 2007 22:13

Mmm!

haha..

Såg att elite model hade varit här i sundsvall igår.. haha.. vad kul!
(blev lite skrattretande bara när jag såg vem som var med i tidningen..då skulle ju förfan jag kunnat sökt..) ha ha!

nej. Men imorgon blir det stan, ska bränna lite pengar tänkte jag.. om jag hittar något dvs! och sen blir det också hockeyn såklart.
Jag är så trött så jag funderar starkt på att gå o lägga mig, kalla mig tråkig, jag bryr mig inte.... :)
GODNATT!

ps. E-K kom ihåg att äga sönder övik ikväll ;-) ds.

Av bellay - 5 oktober 2007 18:59


kolla det långa håret..............:(

Nu blir det svull!
HEJ

Av bellay - 5 oktober 2007 14:29

hittade en artikel på NL..

1. Din familj hatar henne.
Ja, det är väl olyckligt. Men att informera henne kommer bara att resultera i pip och skrik. Håller du inte med familjens tveksamheter (vilket oftast icke är fallet, handen på hjärtat så har de oftast en poäng) – gå först till dem och försök red ut det hela.

2. Du är osäker
Visst fan är du svartsjuk på din bästa väns utseende eller hans nya, heta bil. Och visst är du lika svartsjuk på din flickväns chefsjobb eller sociala status. Alla har vi vår beskärda del av osäkerhet, men i dejting- och relationsvärlden är det viktigt att hålla dessa känslor under styr. Fake it until you make it.

3. Du flörtar med andra kvinnor
Du är en charmig kille. Du har lätt att flörta med allt levande kjoltyg. We get it! Och förmodligen är hon fullt medveten om ditt beteende eftersom du ju någon gång gjort det med henne också, eller hur? Du behöver således inte tjata om alla pumor du eyefuckat. Gör det, visst. Men prata inte om det.

4. Du har ett mesigt beteende
Spindlar är ganska obehagliga, vankas det slagsmål så gömmer du dig i en container och nog rullar det alltid en tår längs din kind under valfri chickflick. Fel, fel, fel. Kvinnor älskar riktiga män. Så spela åtminstone en sådan. Så skippa utläggningen om din abnorma höjdrädsla och krydda hellre lite historier med valfria hjältedåd.

5. Du jämför henne med ditt ex i sängen
Det här är fruktansvärt överflödig information. Alla gör det, men vettiga människor pratar inte om det. Även vid eventuell komplimang som; ” du är mycket bättre än mitt ex”, är som att öppna Pandoras ask och den kvinnliga vreden kommer att sprida sig som en löpeld över ditt liv.

6. Du pratar med din mamma för ofta
Pratar du med din mamma flera gånger om dagen? För en kvinna du träffar kan det minst sagt verka lite besynnerligt. En kvinna vill inte känna att hon behöver tävla med din mamma eller värre, att du är beroende av din mamma. Så håll den gulliga lilla hemligheten för sig själv.
7. Du har töntiga hobbies
Gömmer du en liten kollektion av Transformers hemma i byrålådan? Försätts du i ett euforiskt glädjerus vid ett nytt, exklusivt Fabergé-ägg?. Du måste inse att det är högst otroligt att hon kommer att uppskatta dina konstiga intressen och hobbies, det är inte charmerande och gulligt. Snarare avtändande.

8. Du gillar inte hennes väninnor.
Vad kan vara värre än att vara tänd på hennes tjejkompisar? Jo – Att prata skit om hennes vänninor, med henne. Tänk inte ens tanken om någonting ofördelaktigt rörande dessa underbara flickor, för du kommer garanterat att gå förlorande ur striden.

9. Du har en överfylld ”garderob”
Allt rullar fint för er två. Det känns dags att dela med sig av små hemligheter och galna, enligt dig, hysteriskt roliga anekdoter. Tyvärr kommer det aldrig att vara riktigt rätt tillfälle att berätta exakt hur många gånger (och på vilka sätt) du var otrogen mot dina tidigare flickvänner. Även icke sexrelaterade saker, som att du gjort dig skyldig till stöld, mobbning och svek – ska heller inte delas ut lättvindigt.

10. Hennes tjejkompis är det hetaste du sett
Jaha, du tycker att hennes blonda vän är supersöt? Inga problem, men håll käften om det. Låt det aldrig komma över dina läppar – inte ens under tortyr. 


Känner någon igen sig i detta....?

dah

Av bellay - 5 oktober 2007 13:10

JAG VILL HA MITT LÅNGA HÅR TILLBAKA!!




nu ska jag hoppa in i duschen och lyssna på lasse som vnaligt!

Av bellay - 5 oktober 2007 11:14

mjaaru, en utav alla lediga fredagar..
Tänkte åka till stan idag, men när jag nu vaknar lite too late så blir det inte så.. + att jag har nog ingen lust heller.

Men ska nog iaf ta tag och plugga lite.......
jag har noll inspiration och ork, men det får gå på något sätt!



de bästa! också Jeppe såklart! haha.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards