Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av bellay - 18 oktober 2007 21:41

Satt o läste några artiklar på aftonbladet.se om björnar, det anses att de har blivit allt mer aggressiva mot människor...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1045077.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1012075.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1045134.ab

En 41-årig man och en 64-årig man hade blivit utsatt för en björn-attack o all credd till dem, inte kul alls.. Men

"Jag hoppas att allting går bra och att de blir återställda. Och så hoppas jag att de får tag på björnen som gjorde det, säger hon."



hahahahahahahaha ja, då blir det rättegång

Av bellay - 18 oktober 2007 20:57

Hur bortskämd är du?

Jag har en :
[x] Mamma
[x] Pappa
[x] Styvmamma (annas mamma)
[x] Styvpappa (sofies pappa)
[ ] Styvsyskon
[ ] Bror
[x] Syster
[] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[] eget badrum
[x] eget rum
[x] swimmingpool/utebadkar
[] Hot tub
[x] gästrum/gäststuga
[x] Dator
[x] TV
TOTAL: 12

[ ] en säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[x] en fungerande PS2
[ ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] nintendo ds
TOTAL: 5

[x] Poker-bord
[x] Basketkorg
[x] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[x] Pingisbord
[ ] Fooseball
TOTAL: 4

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 3

[x] Jobb/sommar jobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[x] Har dyr parfym
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTAL: 5

[x] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[x] Gitarr/trummor/basgitarr
[x] Piano/Keyboard
[x] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[ ] dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL: 7

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[x] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 4

[x] Föräldrarna har bil
[x] Jet ski/båt
[x] Husbil/vagn
[] Jag har en bil
TOTAL: 3

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera
[ ] egen laptop
[x] egen dator
TOTAL: 3


TOTAL SUMMA: 43

1-23 = Ghetto-kid
24-33 = Vanlig.
34-40 = Bortskämd brat
41+ = Uppeklassens snobb


...............OKEJ :o

-

Av bellay - 18 oktober 2007 20:21

3saker:

*Tre jobb jag haft i mitt liv:

Turistinformatör
Städare
Just nu lite i souvenirshopen på hockeyn

*Tre platser där jag har bott:
Ljustorp
= skogen
= landet

*Tre serier jag gillar:
One Tree Hill
Heroes
Vänner

*Tre av mina favoriträtter:
Tacooos
Nuggetssss & strips
Spagetti & köttfärssås

*Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Veckorna innan studenten, timrå gymnasieskola/partyyyy
Någonstans där det är vaaarmt o soligt
Juni -07

*Tre personer som jag utmanar
Sillen
Sara
Micka

Av bellay - 18 oktober 2007 19:04

Haha.. världens sämsta morgon..
det var ju så att mamma var i sthlm imorse och hon är ju våran väckarklocka om morgona. Sen åkte pappa runt 6 imorse så han kunde ju inte väcka oss heller.. O jag & syster hade inte tänkt en tanke på att vi skulle ställa klockan...........så vi vaknade 07:47 typ.......Och jag börjar 08:10!
haaaaaaaaaaaaha
Men det ordnade ju sig, hade ju som tur var fotbollsgym o micke är ju "bara glad att ha mig där ändå" så, haha :)

Jaja..Sen hade vi filosofi, fick igen en inlämning.. inte mitt bästa, men jag ligger ju på medel iaf. Gick o käkade lunch, sen satt vi oss o läste boken: "Jalla!", för vi hade diskussion senare under dagen........8-)
Vid kl 15:30 typ gick jag o sill mot hälsostudion, för att pumpa sönder...Inte så att man är jätte orutinerad heller, haha... Men det var kul :-)
Ska på muscle-pump imorgon också, vid 17.. oj oj


Jaaaaaa men nu ska jag se joey & därefter vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards