Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av bellay - 2 oktober 2007 21:11

Har du känt som att alltid bara rasar ner och ingen runt omkring dig verkar förstå och se det? Jag skulle vilja ha en helg, då man skulle man hinna prata ut om allt med någon, just nu hinner man inte prata alls, tiden går bara iväg och massa saker ska man ha gjorda och det är så otroligt irriterande, så frusterande.

"det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart, och när jag känner så då tänker jag på dig"
"men nya dagar väntar med nya tidsfördriv och allting liksom kräver mera nu, så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv"

och NEJ, det har inte ett dugg med "ER" att göra.

Av bellay - 2 oktober 2007 16:03

Döskönt att träna inomhus imorse + att underlaget är ju hyffsatjättemycket bättre än älvvallen.. haha..
Sen 12:40 hade jag en lektion, sen åkte jag hem...fick skjuts av sanna också, sötisdär!

Nu snart  har jag träning.. har slängt i mig tacos också, muMmmS!
daah

vetduvadfrihetärsåsägdetnu

Ovido - Quiz & Flashcards