Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av bellay - 11 oktober 2007 23:59

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Imorse hade jag fotbollsgym, sen filosofi, lunch, svenska, religion o sen media. På median gick jag iväg till ishallen för att snacka lite med Emma och Frida, de enda tjejerna på hockeygymnasiet. Gjort en värsting där, sen kommer det också komma ett litet repotage/intervju med dem. Tjejernas värstingar är iaf publicerade nu!
Sen drog jag tillbaka till skolan för att fixa lite med tidningen där, sen packade jag ihop och drog till ishallen igen, för att börja jobba. Första gången i souvenirer shopen med Micka! Det gick faktiskt bra för att vara allra första gången 8-)

Jag och Micka fulade oss lite med kameran så här kommer lite snygga kort:



Jag med 100:- klubban....:

 
Micka med klubban...:
 


Micka med sin vän...haha!


  
HAHA!
Det var iaf jättekul att jobba med Micka :-)

Efter hockeyn så räknade vi kassan osv, sen skjutsade vi hem Micka och jag smet in och träffade Saran en sväng, lillgomman! Hon såg så livlös o trött ut :( men det blir bättre, jätte bra kommer det bli!!

Nu tänkte jag sova faktiskt! :-)

PUSSSSSS!

ps. Fredrik Bäckström är bäst helt enkelt. ds

Ovido - Quiz & Flashcards