Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av bellay - 24 oktober 2007 22:24

DAGENS VILL HA: Pengar
DAGENS LÅT: Lars w - under månen. För att det är så
DAGENS PLANER: Duscha, sova. Imorgon: vakna
DAGENS BÄSTA: Tränade hårt med lillnea
DAGENS SÄMSTA: Jag är trött
DAGENS ROLIGASTE: Träffade anna
DAGENS MISSLYCKANDE: Glömde busskort o nycklar hemma
DAGENS KÖP: 2 Powerking o en mars + träningskort
DAGENS HUMÖR: Glaaad o trött

Av bellay - 24 oktober 2007 22:03

godkväll
jag tänkte ta en dusch, för jag vill inte lukta usch
men först
måste jag bara skriva och inte fel
för då måste jag använda tusch*

daah..jag har tråkigt och är trött och tar ut det här. Förlåt bloggen, du får ta min skit. Meeen vad gör man då man inte har någon att hetsa på? Päron har gått o lagt sig och ingen annan vill sova brevid mig. Jag klarar mig. Mmh-m I so do.

-What thaa fuck?
- våran Turkiska-engelska lärare hmm låt oss säga "Gullan"

hahahaha (internt tyvärr)
aja. Nu blir det duschen





*tusch = min stavning på sudd

Av bellay - 24 oktober 2007 21:25

Nej.

Jag ska sluta vara oseriös

för seriöst

jag är en seriös människa.

..........NOT

Av bellay - 24 oktober 2007 20:18

HEEEEEEEJ !

Jobbiga tider  nu.. bloggagratis.se låg nere igår så jag kunde inte uppdatera :( mitt liv gick nästan under.. + att jag fick massa av kommentarer om att folk trodde jag lagt ner bloggningen.. Men det går ju inte, det har blivit en stor del av mitt liv. BELLAhjärtaBLOGGAGRATIS (!!)


Ja, idag släpade man sig upp halv 7 för att gå på utvecklingssamtalet 09:00. "Men jag har sovmorgon på onsdagar..ju.. "Jamen du får pallra dig upp, finns inte mycket tid.." Och när jag kommer dit så tar det 5 minuter. baaaaah. "Ja, det här ser bra ut..hejdå"


TACK!

åhåååå
PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!

Av bellay - 24 oktober 2007 20:14

  

Detta inlägg tillägnar jag sill!

du är grym

du är chill

och kanske gillar du dill

vi brukar träna så hårt

men vi är biff

så det är inte så svårt

sen på fredag är det rock

och kanske en liten lock

men det blir ingen skrock!

Ovido - Quiz & Flashcards