Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av bellay - 15 oktober 2007 21:55

Här sitter jag och dricker MJÖLK!!! (tro det lr ej) och käkar kexchoklad, mumsi....Vet inte vad som flög i mig, mjölk liksom.. enda gångerna jag dricker det är med oboy lr till mat lr till baja typ.

Imorgon har jag fotbollsgym o efter ska jag snacka med Roger...sen ska jag skriva in mig på körskolan nog!! (lääängtartill21mars).. sen har jag en lektion 12:40-13:40 sen funderar jag på stan! ..måste spendera lite pengar.. (OM DET FINNS NÅGOT, vilket jag tvivlar på..)


Mmhmm....men nu blir det duschen iaf 8-)


Av bellay - 15 oktober 2007 18:28


"Förlåt gumman men fick precis reda på att jag ska döma..men vi ses ju efter matchen!"

sötöga!


Men ska åka o glo hockeyn med hannah nu iaf istället:)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !

Av bellay - 15 oktober 2007 16:01

"Gissa vem jag träffade förut?????? Han, honom, du vet..HAN"


VEM???


Jaha...
han.





men
nu ska jag ringa bäckan.. han undrade om jag ville följa med på hockey ikväll och det ska jag nog göra :)


Av bellay - 15 oktober 2007 15:28

 
GRATTIS LILLEN! :)

hade så roligt på O'Learys ikväll din supare! Men ääh, han fyller ju 18 bara en gång 8-)

Av bellay - 15 oktober 2007 12:26

I never meant to cause you trouble,
And I never meant to do you wrong,
And I, well if I ever caused you trouble,
O no, I never meant to do you harm.

O no I see,
A spider web and it's me in the middle,
So I twist and turn,
Here I am in love in a bubble

Av bellay - 15 oktober 2007 12:01

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ


Nu sitter jag och sillen (se bild 1) och har Svenska B (se svenska bokstäver bild 2)
Det är jäääättekul, vi ska träna lite på nationella provet som kommer framöver, jag längtar inte..
Dock längtar jag till studenten som en tok och det blir ju inte bättre då jag och Sillen har suttit o snackat om det sen lunch..! Innan lunch hade vi Foto, vi var lata idag. Jag somnade halvt, tog jackan, lyssnade på musik o gick i ide. På tal om att gå i ide, så är man ju ganska avis på björnarna som bara kan göra så, det skulle vara extremt skönt ibland. Men man kan ju också göra som sillen gjorde förra veckan, var i sthlm, såg Gwen och laddade batterierna och fick inspirationen tillbaka.. :)
Det ska jag göra snaart..

FÖRÖVRIGT! så fyller min bästa vän (sedan 7:an) Daniel 18 år idag! GRATTIS GOBBEN!



 

Ovido - Quiz & Flashcards