Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av bellay - 7 oktober 2007 22:20

här sitter jag med ett glas vatten, en filosofi A bok och massa papper runt omkring mig.
Vilket betyder: jag har gjort det igen..jag är ute i sista sekunden igen. men! jag glädjer mig hellre åt en rolig helg som slutar såhär, lite jobbigt och stressigt, än se den försvinna.
..och det är faktiskt intressant!

"Vilken är din åsikt om utilism? Motivera utförligt."
det är min nästa fråga, min nästa utmaning.. I can take this!


You know I love you so

Av bellay - 7 oktober 2007 17:00

Ja.. jag är världens största klantarsle har jag kommit fram till 8-I men det ordnar sig!

NU ska jag plugga tills jag dööööör, typ..





"vafan alltså backjävel, om inte du hade haft 3 gula och varit avstängd så hade du varit där innan och plockat den dära jäveln.. så ja.. du får ta på dig att jag ligger här och har döont helt enkelt.. ja..så äre"

Av bellay - 7 oktober 2007 12:00

Och NEJ, jag var inte full igår.
haha.. det var längesen faktiskt :S Gatufesten senast - riktigt.. känner ingen mening, så ja.. varför ska jag ?

Nyss duschat, dock så försvann inte autograferna från kvällenigår, haha..

Träffade fucking Frida svahn igår på hockeyn, den jäveln är hemma!(och jossan med) Så nu kan ju lagfesten bli en legendfest igen.. haha

men ja. NU ska jag fixa lite och sen dra till BSK!


jag har ältat alla ord
här över muggar och glas
vi kom varandra närmre
du och jag i vår
och jag är tacksam
för att du orkade lyssna

Av bellay - 7 oktober 2007 01:38

haha.. efter en natt med tusen grabbar från sundsvall hockey, subway, en tvilling, en hjälte, en otroligt full kalle och massa skitsnack så blir det sängen..

Imorgon kl 13:00-16:00 återfinns jag på BSK.. :)


haha.. hoppas någon håller det den lovar..!

Ovido - Quiz & Flashcards