Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av bellay - 9 oktober 2007 22:39

haha... det är ytterst jätte patetiskt, men vad gör man, de är så helt enkelt och de går inte att ändra på förrän de inser det själv..

Slutade 12:40 idag, jag och sillen åkte till lisa för att peppa upp henne lite, det är lite jobbigt där nu..inte bra:/ men hon blev glad av att vi kom med godis och oss själva då ;-) Vi käkade pyttipanna och njöt av atmosfären.....
hahahahaha.. nä men vi käkade iaf, sen blev det godis och heroes!

Senare vid 16:30 drog vi till BSK, jag hade ju träning, sista träningen på säsongen....mm! de kikade lite också (lisa var ytterst imponerad..ha ha)
efter träningen vart det fika osv, sen lite planering inför lagfesten..Och efter ett infall av sara och mig så åkte vi och glodde på GIF efter!
Där träffade vi jens :) han fixade även in oss..o fixade käk. Vilken hjälte! sara var helt paff hur en av mina kompisar kunde vara så snälla ;-)

Har fixat skjuts till imorgon, börjar 11.. men ska in o käka med laj innan. Jaaaaaaa vad gör man! Jo, man ställer upp för sina vänner - det vinner alla på;-) (och de ställer upp för en tillbaka - vissa iaf)

ska dra o duscha tänkte jag nu med!

duschKYSS!

Av bellay - 9 oktober 2007 13:15

haha..
Har haft skitkul hela dagen faktiskt.. förutom fotbollsgym som gick åt heeelvete! (iaf när vi lira)

meeeeen
NU sitter sillen och skriver lite om Jesus (Jesus Kristus är Messias samt både Gud och människa på samma gång)


detdu

Ovido - Quiz & Flashcards