Alla inlägg under september 2007

Av bellay - 21 september 2007 10:39

godmorgoooon!

Jag ringde och väckte E-K vid.. 08:48 imorse..  (jag ringde en signal för jag kom på att hon kanske låg och sov..)
och de gjorde hon ju..haha...!
Sen somnade jag om..

NU ska jag springa in i duschen

Av bellay - 20 september 2007 21:57

..PS! Jag kommer lägga ut hemsidan till tidningen när den är ute! DS!



NU pratar jag med laj äntligen, hahahaha...
jag har världens snyggaste jacka..den är dock lite sådär stor, men snygg-stor råå...(imorgon ska jag lämna igen andra monki-jackan :'(..500 pix till annat istället)

HAHAHAHH!!!

Lisa säger: hahaha okej 
Lisa säger: Vad har hon på fredagar då?
Lisa säger: Har aldrig sett henne på skolan ,vet inte ens vem hon är föresten, hahaha


HAHA okej..ett nytt internskämt...
PUSS och godnatt

!!!

Av bellay - 20 september 2007 20:48

Min nya jacka kom idag :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


nu ska jag upp o pröva kläder, haha..


ps. liiiiiiiiiiiiiisa sms:a när jag ska vara inne på MSÄN. ds

Av bellay - 20 september 2007 18:45

bohjä

Imorse hade jag fotbollsgym.. första passet som gick bra det här året! derU!
haha.....
sen hade vi ju religion.. Lättaste "läxförhöret" jag haft i mitt liv typ..
På median sprang vi runt och satt upp lappar om våran tidning som snarast kommer att återkomma, på onsdag redan..

"Vill du veta vem som är den värsta toalettockuperaren på hockeygymnasiet?"
LÄS TIDNINGEN KiWi!



nu ska jag lägga mig framför tvn
sen ska jag finslipa
hähä........HEJ !

ps... Laj, vi hörs sen på Mzäään! ds

Av bellay - 19 september 2007 22:10

GOD KVÄLL!







MmhmhM!
långfil och socker....(min specialitet sen ajg var 11 år...typ)



IDAG var en STOR DAG! jag knäckte min mamma! (alltså jag gjorde inte illa henne lr ngt sådant dumt) JAG HADE RÄTT! hon hade fel!
DERU!
det har typ.. aldrig hänt.. MEN sen att hon erkänner det :') (..det skulle ju jag aldrig gjort..)
känns bra att man har en liten "dominans" över timrås tupp...

hä hä.. eller jag har ju 2, hon är ju min mamma också.. (vilket betyder att hon har ingen annan att skylla än sig själv att jag kom till..)

IMORGON har jag fotbollsgym, sen typ.. filosofi,svenska,religion..tror jag. schemat sitter inte där det ska va.
där ja
ska också ta ett snack imorgon.. Jag vill inte, men jag ska..

nu ska jag träna lite på läxförhöret som vi har på religionen.. haha..

PÖSS

ps..(hon kanske kan skylla på pappa också. usch hemska tanke..)ds




 

Lars Winnerbäck.... 22 november, globen
26 september, nya skivan Daugava släpps...
I can't wait

Av bellay - 19 september 2007 17:20

Min kvinnliga sida:
[ ]
Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[ ] Funderat på namn åt mina barn?
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[ ] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[ ] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present?
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[x] Blivit arg utan anledning?
[x] Gråtit efter 9 fyllda år?
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?
Totalt: 16 av 23.


Min manliga sida:
[x]
Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[x] Ätit en blodig stek?
[x] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[ ] Skött grillen under en grillfest?
[ ] Läst en bok av Jan Guillou?
[x] Läst ett nummer av slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[x] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[x] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[ ] Läst nick hornby?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[x]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[x] Lagat någonting på egen hand?
[x] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[x] Tävlat i att dricka öl?
Totalt: 15 av 22

ha ha ha..

Nu ska jag dra iväg på träning
so long!

dah

Av bellay - 19 september 2007 14:12

Har lämnat in min nokia 5300.. (trodde jag) såg igår kartongen i pappas bil och utbrast då: åååh har vi fått tillbaka den?
"...nee, jag har inte ens hunnit lämna in den.."

Så nu suger jag sönder med samsung m65. o den är sämst. SLÅS av hela tiden..Men nu har jag snott pappas extratelefon.. Nokia 6131.. men eftersom han ska till fjällen och göra klart bastun i stugan så lär han sno tillbaka den.. haha..

Dömt fotboll, årskurs 4 i KM idag..
Måste gå domarkursen snart.. (jag spelar fotboll, men kan fan inte reglerna..haha) vi trodde vi skulle få den i ettan med fotbollsgymnasiet, men nänä, det har inte hänt.
aja

Tiggde sedan skjuts av pappa hem vid 12, så skönt att komma hem tidigt!
Nu funderar jag på och lägga mig o dö i soffan, det var ju skönt igår..

PÖSS

Do I run in the wrong directions?

Av bellay - 18 september 2007 23:04






”han faller och faller och faller
för allting faller
förr eller senare faller allt”

påbörjad bok: En komikers uppväxt - Jonas Gardell

NU måste jag sova... Imorgon ska jag döma fotboll....

Ovido - Quiz & Flashcards